Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیرخواه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی دماوند اظهار داشت: با توجه به پیک ششم کرونا شیوع سویه اٌمیکرون و سرایت پذیری بالای این سویه، تعداد موارد مثبت کرونا و مراجعات مردم به مراکز درمانی شدیداً رو به افزایش است.

خیرخواه احتمال با بیان اینکه دماوند در وضعیت نارنجی قرار دارد گفت: با توجه به شرایط موجود ممکن است، دماوند در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند عنوان داشت: در حال حاضر از نظر افزایش تعداد موارد بستری در وضعیت نامناسبی قرار داریم و نمودارها کاملاً صعودی هستند لذا ضروری است تمام ادارات نسبت به رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: مراجعات سرپایی به مراکز درمانی شهرستان در هفته جاری در مقایسه با هفته قبل شدیداً رو به افزایش بوده و ویروس اٌمیکرون تاب آوری شبکه بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها را به چالش می‌کشد و رعایت شیوه نامه‌ها در مدارس و اماکن پر جمیعت اصلاً در حد قابل قبولی نیست.

خیرخواه اظهار داشت: اٌمیکرون برای افرادی که واکسن نزده‌اند بسیار خطرناک است و مردم حتماً دز سوم واکسن خود را در مراکز بهداشتی درمانی تزریق کنند.

کد خبر 5412072

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند امیکرون مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی شیوع کرونا واکسن کرونا برف و کولاک مشهد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

مهر در خبری نوشت: این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901616

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها