Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:18:03 GMT

لغو ۵۰۰۰ پرواز در آمریکا قبل‌از طوفان زمستانی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۷۷۲۶

لغو ۵۰۰۰ پرواز در آمریکا قبل‌از طوفان زمستانی

شرکت‌های هواپیمایی آمریکا به دنبال پیش‌بینی طوفان نوریستر حدود ۴۹۰۰ پرواز را در روزهای جمعه و شنبه لغو کرده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت‌های هواپیمایی آمریکا در روز جمعه هزاران پرواز خود را در پایان هفته با پیش‌بینی یک طوفان زمستانی لغو کردند. پیش‌بینی می‌شود این طوفان بادهایی با سرعت بالا و برف سنگین در سرتاسر ایالت‌های شمال شرق تا جنوب شرق آمریکا بدنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی ملی آمریکا اعلام کرده طوفان نوریستر کولاک خطرناکی به‌دنبال خواهد داشت و مسافرت را تقریباً غیرممکن می‌کند. حدود 4900 پرواز در آمریکا در روزهای جمعه و شنبه لغو شده‌اند.
شرکت هواپیمایی دلتا اعلام کرد فعالیت خود در فرودگاه‌های لاگاردیا و جان‌اف‌کندی در نیویورک، فرودگاه نیووارک لیبرتی در نیوجرسی و فرودگاه لوگان در بوستون را از شنبه تا یکشنبه صبح تعطیل می‌کند.

آمریکا 44 پرواز شرکت‌های هواپیمایی چین را لغو کردبا افزایش شیوع اومیکرون بیش از 4000 پرواز دیگر در جهان لغو شد

این هواپیمایی که مقر آن در آتلانتا قرار دارد 1290 پرواز را از جمعه تا یکشنبه لغو کرده‌است. مسافران این پروازها می‌توانند پروازهای دیگری را بدون پرداخت هزینه اضافی برنامه‌ریزی کنند. این هواپیمایی اعلام کرد با توجه به شرایط جوی، پروازها را از بعدازظهر یکشنبه از سر خواهد گرفت.

شرکت هواپیمایی امریکن هم حدود 1160 پرواز خود را مخصوصاً در فرودگاه لوگان لغو کرده‌است.

شرکت هواپیمایی جت‌بلو مستقر در نیویورک حدود 500 پرواز خود را تا روز یکشنبه که شامل نیمی از پروازهای روز شنبه آن می‌شود لغو کرده‌است.

شرکت هواپیمایی یونایتد 21 درصد از پروازهای روز شنبه خود را متوقف کرده‌است.

این طوفان بر مشکلات صنعت هوانوردی که تلاش می‌کند از بحران کرونای اومیکرون بیرون بیاید افزوده‌است. افزایش تعداد مبتلایان به این نوع جدید از کرونا در میان کارکنان هوانوردی، این صنعت را با کمبود نیروی کار مواجه کرده که باعث لغو پروازها شده‌است.

شرکت هواپیمایی ساوت وست در روز پنجشنبه اعلام کرد حدود 5000 نیروی کار آن که 10 درصد کل آنها را تشکیل می‌دهند، در 3 هفته اول ژانویه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. این هواپیمایی بیش‌از 5600 پرواز خود را در این ماه لغو کرده که 50 میلیون دلار از درآمد آن کم کرده‌است.

انتهای پیام/86

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی پرواز خود لغو کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: طوفان و تندباد اخیر بیش از ۸۹۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها و شبکه برق استان خسارت زد که بیشترین خسارت‌ها با ۵۵۰ میلیارد ریال مربوط به زیرساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم است.

وی افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تامین و توزیع بهینه برق خصوصا در جزیره قشم بهره‎ می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در جزیره قشم را حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیر‌های فشار متوسط و فشار ضعیف را ۳۵۳ عدد اعلام کرد.

کریمی گفت: ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و طوفان خسارت دید که نیرو‌های عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان افزود: شهرستان بندرلنگه و سپس مناطق برق ناحیه یک بندر عباس و بندرخمیر هم در رتبه‌های بعدی میزان خسارت شامل سقوط و خسارت پایه و ترانس قرار دارند که بیشتر آن ترمیم و جایگزین شده است.

کریمی گفت: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل به‌ویژه در قشم و بندرلنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی با مشارکت کم‌نظیر مردم در بندرلنگه در شرایطی سخت و زمینی باتلاقی ۳۰ اصله پایه چوبی نصب کردند و بعد از تلاش ۴۸ ساعته شبکه روستای حسینیه این شهرستان برقدار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی