Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به کارنامه دولت در عرصه سیاست خارجی، گفت: جمهوری اسلامی ایران با همه کشورهای دنیا از غرب تا شرق ارتباط دارد و ما باید بتوانیم ارتباطات خود را با کشورهای دنیا تقویت کنیم تا مسائل و مشکلات کشور از این طریق حل و فصل شود.

وی متذکر شد: دولتِ روحانی صرفاً با کشورهای غربی تعامل برقرار می‌کرد و آنطور که باید و شاید به کشورهای همسایه و شرق توجه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعامل با شرق و همسایگان و فرصت‌هایی که از این طریق برای کشورمان به وجود می‌آید، برای ما بسیار مهم است و می‌تواند روی تصمیمات آینده و بهبود مسائل اقتصادی ایران اثرگذار باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم نشان داده است کشور را فقط معطل مذاکرات نمی‌کند و همزمان با رایزنی برای رفع تحریم‌ها، تعامل با سایر کشورهای دنیا را هم در دستور کار دارد.

پژمانفر تصریح کرد: دولت روحانی در تلاش بود که مسائل و مشکلات کشور را فقط از طریق ارتباط با کشورهای غربی و پای میز مذاکره حل کند و حتی به همه کشورهای غربی توجه نمی‌کرد و صرفاً با چند کشور غربی ارتباط داشت که آن نگاه هیچ سودی برای ایران نداشت.

وی بیان کرد: همه کشورها از جمله کشورهای همسایه فرصت طلایی برای ما هستند و باید از ظرفیت تعامل و ارتباط با این کشورها به خوبی و برای رفع مشکلات کشور بهره‌مند شویم./ مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: مذاکرات پژمانفر دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده؛

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است