Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:32:36 GMT

بزرگترین مشکل در آران و بیدگل مربوط به حوزه راه است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۷۹۰۵

بزرگترین مشکل در آران و بیدگل مربوط به حوزه راه است

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه شرایط حوزه درمان مطلوب نیست، گفت: حوزه راه بزرگترین مشکلات را در آران و بیدگل دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل ، علی اکبر رضایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به پروژه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: این پروژه یک پروژه ملی است و آنچه که این پروژه برای تکمیل نیاز دارد بیشتر از میزان تخصیص یافته است در حالی که آنچه که تخصیص پیدا می‌کند کمتر از میزان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به خاطر طولانی شدن این پروژه کام مردم به دلیل بروز حوادث تلخ شده است، افزود: ویژگی مردم شهرستان آران و بیدگل غیرت، شجاعت و صداقت آنان است؛ مردم آران و بیدگل ثابت کردند از مردم صداقت ببینند متقابلاً از آن مسئول حمایت کردند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی باید بر اساس نیازسنجی و نه بر اساس رفع تکلیف باشد، ابراز داشت: در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی نظیر افزایش طلاق، سن ازدواج و غیره برخی برنامه‌ها را پیش بینی کردیم و با تهیه و تدوین این برنامه‌ها آن ها را به مرحله اجرا در می‌آوریم.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی به معنی بی قانونی نیست، گفت: روحیه جهادی به معنی استفاده از تمامی امکانات برای رسیدن به هدف صحیح و درست است؛ معتقد هستیم سیستم اداری معیوب است و برای آنکه دولت به اهداف خود برسد باید آن را اصلاح کند چراکه یکی از عوامل فساد در دستگاه‌های اجرایی بروکراسی اداری است و از این رو باید رو به دولت الکترونیک آورد.

رضایی با بیان اینکه بزرگترین مشکل شهرستان آران و بیدگل در حوزه راه است، تصریح کرد: تمام پروژه‌هایی که ما در حال پیگیری هستیم همان پروژه‌های هفت سال پیش است که با اندکی پیشرفت فیزیکی است؛ ما گردشگری را به عنوان یک صنعت راهگشا قبول داریم اما عدم وجود زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری زیبایی این صنعت تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری آران و بیدگل اقدامات فرهنگی و زیرساخت‌های لازم این صنعت پیش‌بینی نشده است، تاکید کرد: همه این ظرفیت‌ها را برای مردم می‌خواهیم و زمانی که با فرهنگ و مصالح مردم تعارض پیدا کرد باید برای آن فکری کرد و باید این نعمت را هدفمند و هوشمند دنبال کرد.

بارش شدید برف مردم پردیس را غافلگیر کرد / تردد در معابر اصلی و فرعی فاز 11 پردیس امکان‌پذیر نیست + تصویر مناسب سازی معابر استان سمنان برای توانخواهان ویژه پیگیری شود

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه شرایط درمان با تمامی تلاش‌های صورت گرفته در این شهرستان مطلوب نیست، افزود: باید دانشگاه علوم پزشکی کاشان نسبت به توزیع عادلانه امکانات تجدید نظر کند چراکه حوزه درمان مستقیم با جان مردم در ارتباط است.

انتهای پیام/803/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش  در مراسم افتتاح 8 هزار و 404 واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی 10 هزار و 221 واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وی با اعلام این‌که  فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد، افزود: عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است. آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی 3.8 در سال 1399 به مثبت 4.8 در سال گذشته خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟