Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: گفتمان و ارزش‌های انقلاب باید برای نسل جدید تبیین شده و نباید با عملکرد‌های جزئی مسوولان سنجیده شود.

استاندار اردبیل در جلسه ستاد دهه فجر استان تحولات قبل از انقلاب، تلاش‌های انجام گرفته و ایثارگری‌های قبل از ۵۷ را در ثمره انقلاب با اهمیت دانست و خواستار صیانت از این ارزش‌ها و جلوگیری از فراموشی در گذر ایام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تحول در شیوه‌ها و بیانیه گام دوم انقلاب را یاد آور شد و گفت: باید با حفظ چارچوب‌ها و گفتمان اصلی نظام و انقلاب، تغییر و تحول در شیوه‌ها را متناسب با نیازمندی‌های روز انجام دهیم.

او می‌گوید: جلب همکاری و مشارکت دادن نسل جوان در گام دوم انقلاب برای تدوین شیوه‌های جدید مورد تاکید است و در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و تربیتی نیازمند روش‌های جدید هستیم و دهه فجر بهترین فرصت برای جلب مشارکت جوانان در راستای تحقق این تحول است.

استاندار اردبیل گفت: دهه فجر را نباید در کار‌های جزئی عمرانی محدود کرده و باید از این فرصت برای ارایه خدمات امید بخش به مردم استفاده کنیم.

به گفته عاملی جمع بندی برخی پروژه‌های پیشران و ضروری برای توسعه استان و تنظیم برنامه اشتغال برای تمامی شهرستان‌های استان با توجه به میزان بیکاری آن‌ها از اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر است.

او گفت: آن دسته از پروژه‌های مورد نیاز که برای توسعه و آینده استان مورد نیاز است، از سوی دستگاه‌ها استخراج و در اختیار معاونت‌ها برای جمع بندی و تسریع در اجرا قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل از آغاز پیک ششم کرونا در کشور و تغییر وضعیت برخی شهرستان‌های استان از آبی به زرد گفت: برای برپایی راهپیمایی به صورت مردمی و یا موتوری و خودرویی منتظر تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا هستیم.

عاملی بر اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌های مجازی تاکید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های هنری در انتقال دستاورد‌ها و گفتمان انقلاب شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه از آغاز فعالیت کمیته‌های بزرگداشت دهه فجر از نهم دی ماه خبر داد و گفت: ۲۵ کمیته تخصصی برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن فعال شده اند که ۲ کمیته هنر و هنرمندان و صنعتگران نیز از امسال به کمیته‌ها افزوده شده است.

حجت الاسلام حسن باقری گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی برای این دهه تنظیم شده که اجرا می‌شود.

او می‌گوید: در دهه فجر امسال بحث فضای مجازی و تبیین و روشنگری مورد تاکید بوده و با توجه به هجمه‌های دشمنان تلاش می‌شود با همکاری صدا و سیما و استفاده از ظرفیت فضای مجازی اطلاع رسانی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به آمادگی‌های انجام گرفته برای برپایی راهپیمایی خیابانی در روز ۲۲ بهمن گفت: در صورت اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت پروتکل‌ها راهپیمایی خیابانی و در غیر اینصورت راهپیمایی خودرویی وموتوری انجام می‌شود.

باقری حضور مردم در جشن‌های انقلاب را در تایید اعتماد مردم به انقلاب و پایبندی به نظام دانست و این مشارکت‌ها را ادامه دهنده راه شهدا عنوان کرد.

در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه‌های عضو ستاد دهه فجر استان برنامه‌های خود برای برگزاری در دهه فجر را تشریح کردند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا بستری بیماران کرونایی مراکز درمانی تزریق واکسن کرونا دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر سه شنبه در نشست کارگروه برنامه‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مشگین شهر اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ کانون در استان فعالیت دارند و گستردگی مناطق، کمبود نیروی انسانی و اعتبار و عدم تجهیز کانون‌ها و بیماری کرونا در سال‌های اخیر مشکلاتی را برای مجموعه ما به همراه داشته است.

وی ادامه داد: حمایت‌های مسئولان استانی از برنامه‌های دبیرخانه مساجد نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است.

آمون بیان کرد: تابستان بهترین فرصت است که مدیران کانون‌ها با برنامه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و تربیتی زمینه جذب نوجوان و جوانان را فراهم کنند.

جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مسئول کانون‌های مساجد استان اردبیل و هیئت همراه در سخنانی گفت: در حقیقیت مردمی‌ترین تشکل و مجموعه‌های فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی درادامه گفت: درشهرستان مشگین شهر تعداد ۸۱ کانون با مجوز از دبیرخانه مساجد فعالیت دارند و از این کانون‌ها ۵۶ کانون روستایی و ۲۵ کانون شهری فعالیت دارند.

کد خبر 6099402

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگه‌داری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است/ آمار تکان دهنده از ازدواج و طلاق
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!