Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید عبدالحمید موسوی اصل گفت: رعایت مسائل ترافیکی نیازمند فرهنگ سازی و برنامه ریزی نهادهای متولی است.

او گفت: باید در این راستا دستگاه های عضو  شورا  با تعامل در اصلاح زیر ساخت های ترافیکی موجود از جمله تصحیح خط کشی ها، ساماندهی تابلوهای ترافیکی، رفع نقاط حادثه خیز اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: نیاز است شهرداری با همکاری پلیس راهور نسبت به تعمیر و تجهیز چراغ های راهنما، نصب علائم  ترافیکی برای جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام کند.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه نیز در این جلسه نبود چراغ راهنما در معابر و خیابان های شلوغ، عدم خط کشی در خیابان‌ها و معابر را عامل بی نظمی در ترافیک شهر دانست و گفت: نیاز است شهرداری نسبت به نصب چراغ راهنما و  اجرای خط کشی معابر با پلیس راهوار در تبیین فرهنگ رانندگی همکاری کند.

دانا معماری اصل بر نصب علائم راهنمایی در نقاط شلوغ و پرتردد شهر ، خط کشی خیابان ها و معابر اصلی و آشکار سازی سرعت کاه‌ها از سوی شهرداری تاکید کرد.

دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۵ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ترافیک فرهنگ سازی خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد