Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال وقوع درگیری خونین در جنوب تهران آغاز شد . در آن درگیری مرد ۳۷ ساله ای به نام داوود که چاقو خورده بود به بیمارستان منتقل شد. اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد .

پلیس به بررسی پرداخت. شواهد نشان می‌داد داوود  در درگیری با پسر یک مغازه دار به نام پدرام کشته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس به ردیابی پدرام پرداخت اما وی به محل نامعلومی گریخته بود . ماموران پلیس برای ردیابی عامل جنایت به تکاپو افتادند و سرانجام وی را  بازداشت کردند .

پدرام به درگیری با داوود به خاطر پس گرفتن طلب دو و نیم میلیون تومانی پدرش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

وی  در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت :مادر قربانی در جلسه دادگاه حضور ندارد اما  قبلا قصاص خواسته است.رئیس قوه قضاییه نیز  از طرف فرزندان صغیر قربانی درخواست دیه را مطرح کرده است .

قتل بخاطر 2 و نیم میلیون تومان

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و پدرم سالهاست  در محله مان بقالی داریم و در آن کار می کنیم. مدتی قبل داوود که مشتری مغازه مان  بود از پدرم 2 و نیم میلیون تومان پول دستی گرفت .او قرار بود چند روز بعد پول را برگرداند اما بدهی اش را پس نداد. چند ماه از این ماجرا گذشته بود که سراغ داوود رفتم تا بدهی پدرم را از او بگیرم .اما او می‌گفت چون پدرم پول را به او قرض داده با من طرف نیست و باید پدرم برای پس گرفتن طلبش بیاید. او با حرف هایش مرا عصبانی کرد  که چاقو کشیدم و او را زدم.

قتل هولناک مرد بدهکار در جنوب تهران 

 وی ادامه داد : قبول دارم اشتباه کرده ام اما من آن شب مست بودم و حال طبیعی نداشتم.

قاضی گفت :اگر مست بودی چطور مغازه را رها کردی و در غیاب پدرت سراغ داوود رفتی؟

متهم پاسخ داد: من هر روز از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب مغازه را به عمویم می سپردم و با دوستانم بیرون میرفتم .من آن شب  همراه دوستانم مشروب خورده بودم و اراده ای از خودم نداشتم که سراغ داوود رفتم .

قاضی گفت: اگر مدعی هستی مسلوب الاراده  بودی و اختیاری از خودت نداشتی چطور بعد از قتل  فرار کردی؟ که متهم سکوت کرد .

 سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: موکلم پشیمان  و شرمنده است و درخواست بخشش دارد .پدر او به در این مدت به فرزندان قربانی کمک های زیادی کرده  و به همین خاطر از دادگاه مهلت می خواهم تا شاید در این مدت بتوانیم با اولیا دم مصالحه کنیم.

 با پایان  دفاعیات این وکیل، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند .

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چاقو درگیری جنایت دادگاه اخبار حوادث قتل پسر کیفری مغازه دار مرد مست سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد همسر نگار جواهریان و رامبد جوان نگار جواهریان قیمت دلار همسریابی اینستاگرام همسرآزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری