Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک سپه از اتمام مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به این بانک خبر داد و گفت: در راستای اجرای مراحل نهایی طرح ملی ادغام و یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانکی متمرکز بانک سپه، بزرگ‌ترین طرح مهاجرت سیستمی صنعت بانکداری کشور به ثبت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، آیت‌اله ابراهیمی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان و تلاش کارکنان این بانک در پیشبرد طرح ملی ادغام تصریح کرد: با اجرای موفق مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکداری امید بانک سپه، داده‌های این سامانه در بخش‌های مشتریان 62 میلیون و 300 هزار نفر، سپرده 100 میلیون فقره، کارت 61 میلیون و خودپرداز 12 هزار دستگاه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و اقدام‌های شبانه‌روزی و ارزشمند تمام همکاران  بانک  ، طرح مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکی امید بانک سپه با موفقیت عملیاتی و مقدمات خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان در شعب سراسر کشور فراهم شد.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز فرآیندهای اجرایی طرح ملی ادغام خاطرنشان‌کرد: با عملیاتی شدن پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات ضمن تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید در این بانک مهیا شده و در آینده نزدیک مشتریان شاهد رویکرد جدید بانک در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک خواهند بود.

ابراهیمی اظهار داشت: تجربه جهانی سازمان‌های بزرگ نشان می‌دهد اجرای پروژه‌های مهاجرت و بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای متمرکز بدون همراهی مشتریان و تلاش کارکنان محقق نمی‌شود. به همین سبب جا دارد مجدد از شکیبایی مشتریان بانک سپه در اجرای طرح مهاجرت سامانه‌های بانکداری بانک‌های ادغامی به سامانه جامع امید بانک سپه قدردانی کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی با این رخداد بزرگ و مبارک و همت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان بانک در سراسر کشور ، روند خدمت رسانی به مشتریان و نیل به بانکداری تمام دیجیتال سرعت خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک های ادغامی مهاجرت سیستمی طرح مهاجرت بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دست نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

پرویز محمدنژاد با بیان اینکه تعامل بانک‌ها با صنعت نفت، همکاری برد - برد تلقی می‌شود، به خبرنگار شانا گفت: ایجاد و تقویت سازوکارهای حضور نظام بانکی در صنعت نفت، افزون بر پرکردن خلأ کمبود منابع مالی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت، موجب کارآمدی و سودآوری پایدار و اقتصادی نظام بانکی کشور می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌های سرگردان در حوزه‌های مسکن، خودرو و... را به سوی صنعت به‌ویژه صنعت نفت سوق داد، افزود: هدایت منابع بانک‌ها به سمت پیشران و لوکوموتیو اقتصاد ایران بدون تردید به سامان‌دهی و نقش‌آفرینی مثبت بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور منجر می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: حضور سودآور و منطقی بانک‌ها در صنعت نفت و گاز، زمینه‌ساز تقویت توانمندی بانک‌ها برای حضور پایدار در این صنعت و سودآوری پایدار برای بانک‌ها می‌شود. این شرایط نه‌تنها به تقویت نظام بانکی و رضایت سهام‌داران آن‌ها منجر می‌شود، بلکه اقتصاد ملی به‌ویژه بازار سرمایه را در مسیر رشد و رونق قرار می‌دهد.

محمدنژاد اظهار کرد: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دستی نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند