Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@22:05:04 GMT

یکی بر سر شاخ ، بُن می‌برید

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۸۹۳۵

یکی بر سر شاخ ، بُن می‌برید

در خجسته مناسبت میلاد گوهر تابناک خلقت حضرت فاطمه زهراء(س)، چند زن‌نمای ضدانقلاب بدور از حداقل‌های انسانی دست به تخریب ارزش "مادر" و "پدر" زده و جملات ننگ‌آوری را به زبان آوردند که موجب شرمساری هر ایرانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ این چه حقد و کینه‌ای است که در هر مناسبت مقدس دینی ما مسلمانان بویژه ما ایرانیان مسلمان، عده‌ای وقیحانه به تلاش برای تخریب مبانی اعتقادی از طریق جسارت و نقض مسلمات انسانی می‌پردازند و این بار وقاحت را از حد گذرانده و به مقام شامخ "مادر" و "پدر" متعرض شدند و به قول خودشان به "تقدس‌زدایی" پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دیدن لجانت‌های ضدانقلاب، این عبارت برجسته سیدالشهداء به اذهان تداعی می‌شود که: إن لَم یَکُن لَکُم دینٌ و کُنتُم لاتَخافونَ المَعادَ فَکونوا اَحراراً فِی دُنیاکُم؛ "اگر دین ندارید و از قیامت نمی‌ترسید، لااقل در دنیای خود آزاده باشید." (بحارالانوار، ج45، ص51)

ماجرا از اینجا شروع می‌شود که شبکه‌های ضدانقلاب، که عهده‌دار تغییر فرهنگ و سبک زندگی ما ایرانیان از اسلامی به هر سبک غیرانسانی هستند، در مناسبت میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهراء(س)، که به روز "زن" و "مادر" نامگذاری شده، اقدام به مخالفت با این مناسبت کرده و شبکه "من و تو"، که وابسته به لجنه‌های فرهنگی ضدانقلاب و بهائیت و بشدت وابسته به رژیم اشغالکر قدس است و سعی دارد هوشمندانه و به‌صورت تدریجی بسیاری از ناهنجاری‌ها را عادی سازی کند، طی میزگردی با حضور چند زن‌نمای بزک‌کرده به تقدس زن از دیدگاه اسلام حمله کرده و دائم عبارت "تقدس‌زدایی" از "مادر و پدر" را ذکر می‌کردند و یکی از این بی‌هویت‌ها می‌گفت: "چه اجباری است که ما دائم در قید پدر و مادر خود باشیم" و از عشق و حال‌کردن‌های خود باز بمانیم!".

او در ادامه اضافه کرد: "من نمی‌فهمم که مگر پدر و مادر چکار کردند که ما تا عمر داریم باید در قید آنها باشیم. آنها با خودشان عشق و حال کردند و نتیجه شدیم ما!. حال باید اجازه دهند ما هم عشق و حال کنیم و اینقدر جلوی دست و پای‌مان نباشند. تعجب من در این است که ما را از نظر دینی مقید کردن به احترام کردن و گرفتار پدر و مادر شدن!. ما باید این غل و زنجیرها را از خودمان دور کنیم و اجازه ندهیم زندگی‌مان قربانی موجوداتی بنام پدر و مادر شود".

یکی دیگر از واداده‌ها، جسارت به پدر و مادر را فراتر برده و برای اندیشه بیمار و غیرانسانی خود فلسفه‌بافی می‌کند و می‌گوید: "در طبیعت همه حیوانات می‌زایند و آب از آب تکان نمی‌خورد. حیوانات هیچ قید و بندی نسبت به یکدیگر ندارند. این فقط انسان است که فکر می‌کند می‌تواند از نظام طبیعت خود را مستثنی کند و برای خود قاعده احترام به پدر و مادر را جعل کرده و خود را تا آخر عمر گرفتار آنها کرده است".

این زن‌نمای بی‌صفت، در فرازهای بعد همچنان سعی دارد ارزش و جایگاه پدر و مادر را تضعیف و تحقیر کند و بقول خودش، آن را از "تقدس ساختگی"! خارج کند.

شرکت‌کننده دیگر نیز با همین ادبیات به ایفای نقش مشمئزکننده خود در اهانت به پدران و مادران پرداخت و هر سه‌شان سرمست از اظهارات خود، آرزو کردند تا روزی فرا برسد ایرانیان خود را از قیود پدران و مادران نجات دهند و به عشق و حال خود برسند!.

با دیدن این سناریوی مهوع شبکه "من و تو"، حالم بد شد و پس از 48 ساعت هم نتوانستم خود را از وجود آن اندیشه‌های شیطانی، به عنوان واقعیتی هرچند تلخ توجیه کنم. به عمق رذالت و نادیده‌انگاری حقیقت انسان و جایگاه برتر او در پهنه هستی و نظرگاه خداوند بزرگ در اتصاف جایگاه رفیع والدین و پیوند آن دو موجود آسمانی با توحید و خداپرستی، می‌اندیشم و جسارت فوق‌العاده‌ای را که این شبکه ضدانقلابی به انسانیت بویژه به ایرانیان غیور و فطرت‌گرا، که با تمام وجود به والدین خود عشق می‌ورزند و حاضرند جان خود را تقدیم این دو گوهر بی‌همتا کنند، انجام داده و بی‌محابا آنچه که در دهانشان و قلب پلیدشان بود را نثار پدران و مادران کردند، غم بزرگی را بر دلم می‌نشاند و چقدر تاسف می‌خورم که یک فرد می‌تواند تا چه حد پست و ذبون شود که برای چند روز زودگذر این دنیا، اینگونه خود را می‌فروشد تا چند روزی با پول غربی‌ها به خوشگذرانی بپردازد و به فردای خود نمی‌اندیشد که امروز چگونه در حال سوزاندن ریشه خود و فرزندانش است.

شناعت و قساوت نزد ضدانقلاب دارای حد و مرز نیست. وقتی آنها برای ایمان سوزی جامعه، از خداوند قادر متعال عبور می‌کنند، دیگر حساب‌شان با کرام‌الکاتبین است. کسی که به خالق خود خیانت می‌کند و مقدسات دینی را به سخره می‌گیرد، در واقع پا روی وجدان و دیدگان درونی خود می‌گذارد، علاوه بر خیانت به خود، به مملکت و ملت خود نیز به راحتی خیانت می‌کند و حتی از ابتدائی‌ترین اعتقاد انسانی، که احسان و نیکی به والدین است، چشم می‌پوشد و این حس مقدس را با وقاحت هرچه تمامتر زیر سئوال و تمسخر خود می‌برد؛ آنگاه است که باید به این آیه شریفه بیشتر اندیشید و مقهور ظاهر این شیاطین نشد که با خودآرایی‌های جنسی و عشوه‌گری‌های ابلیسی، سعی بر اغواء و فریب من و تو دارند تا ایمان‌مان را در مسلخ شهوانی چوب حراج زنند: " ﴿سوره اعراف آیه 179﴾ "به طور مسلم گروه بسیاری از جن و انس را برای دوزخ آفریدیم، آنها دلها (عقلها)ئی دارند که با آن (اندیشه نمی‏کنند و) نمی‏فهمند و چشمانی دارند که با آن نمی‏بینند و گوشهائی دارند که با آن نمی‏شنوند، آنها همچون چهار پایانند، بلکه گمراه تر اینان همانا غافلانند (زیرا با اینکه همه گونه امکانات هدایت دارند باز هم گمراهند)."
خدا رحمت کند "سعدی"، شاعر بلندآوازه کشورمان که در توصیف این تیپ "آدم‌نماها" سروده بود:

یکی بر سر شاخ ، بن می‌برید/ خداوند بستان نظر کرد و دید
بگفتا که این مرد بد می‌کند/ نه بر دیگری بل به خود می‌کند
 
محمداسماعیل امام‌زاده - کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پدر و مادر عشق و حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل اموز زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: خانواده مولوی به عنوان خیراتی ماندگار برای فرزند، در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کردند و همراه با سایر خیرین زمینه ساز آزادی یک زندانی غیر عمد شدند.
حیدری افزود:خانواده مولوی پس از بررسی پرونده‌های در دست اجرای ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال بدهی یک مادر زندانی، موجبات دیدار مجدد مادر و فرزندان خردسال را فراهم آوردند.

دیگر خبرها

  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • حدیث روز | نتیجه نافرمانی پدر و مادر
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • قدردانی بسیار خاص و متفاوت از مادران در لالیگا اسپانیا | روز مادر در استادیوم | ویدئو
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • کودکان گمشده غزه در حسرت دیدار پدر و مادر
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی