Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ بهمن) گفت: اینکه موافقت‌نامه باید به تصویب برسد، به این معنی نیست که فقط عنوان موافقت‌نامه‌ها اینجا خوانده شود و ما به آن‌ها رأی دهیم، این روند به نوعی به کلیشه و تشریفات تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه مفاد قراردادها باید در صحن مجلس توضیح داده شوند، اظهار کرد: وقتی اصول قانون اساسی رعایت نشود با قراردادی مثل کرسنت مواجه خواهیم شد که میلیاردها تومان ضرر را متوجه کشور خواهد کرد، چرا که مجلس در جریان جزئیات و مفاد آن نبوده است.


بیشتر بخوانید:

قوامی : اعلام اجرایی شدن قراداد 25 ساله با چین از سوی عبداللهیان غیرقانونی است

عضو کمیسیون امنیت ملی: تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین نیاز به نصویب مجلس ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه منظور من صرفاً درباره این قرارداد نیست، افزود: درخواست من این است که از ابتدا مانع انعقاد قراردادی شویم که بعداً در تاریخ مقابل آن در مقام پاسخ قرار بگیریم.

بر اساس این گزارش، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت، در پاسخ به این اخطار مالک شریعتی، گفت: متن این موافقت‌نامه به صورت پیوست در اختیار همه نمایندگان قرار گرفته است.

نایب رئیس مجلس عنوان کرد: این طور نیست که مجلس از چگونگی و جزئیات موافقت‌نامه‌ها بی‌خبر باشد، چرا که پیوست آن در اختیار همه قرار گرفته و کمیسیون اقتصادی بند به بند آن را بررسی کرده است.

21217

کد خبر 1597770

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برجام توافق هسته ای ایران مذاکرات وین توافق ۲۵ ساله ایران و چین ایران و روسیه ایران و چین مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی موافقت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران