Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@19:51:22 GMT

کابوس استراماچونی به اسفند افتاد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۹۲۸۰

کابوس استراماچونی به اسفند افتاد

یکی از بزرگ‌ترین کابوس‌های هواداران استقلال رأی سنگین پرونده شکایت استراماچونی از این باشگاه است.

البته در شرایط کنونی با توجه به سر و سامان گرفتن وضعیت مالی باشگاه استقلال در دوران مدیریت مصطفی آجورلو استرس کمتری گریبان‌گیر آبی‌پوشان پایتخت است، اما با وجود این، همچنان رقم سنگین بدهی این باشگاه به مربی ایتالیایی سوژه نخست رسانه‌های خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برگزاری جلسه دادرسی دادگاه عالی ورزش در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به رأی صادره از سوی فیفا در خصوص پرونده استراماچونی، حالا طرفین درگیر با این پرونده در انتظار صدور رأی نهایی هستند. قرار بود یازدهم بهمن ماه رأی این پرونده از سوی دادگاه اعلام شود، اما از آنجا که حجم پرونده‌های موجود در این رکن قضایی به شدت بالاست، پروسه صدور رأی به اسفندماه موکول شد تا آبی‌پوشان بدون استرس نقل و انتقالات زمستانی خود را پشت سر بگذارند.

حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «دادگاه CAS در یک نامه رسمی اعلام کرده جهت بررسی بیشتر پرونده استراماچونی، نیاز به زمان بیشتری است و به همین دلیل تاریخ صدور رأی را به جای یازدهم بهمن به ۶ اسفند تغییر داد».

باشگاه استقلال در صورتی که این محکومیت سنگین را کاهش بدهد، یک برد بزرگ را در بحث مسائل حقوقی بین‌المللی بدست آورده‌ است.

اما سؤال کلیدی و مهم این است که آیا اسفندماه رأی پرونده اعلام خواهد شد یا همانند پرونده فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس باردیگر فرایند صدور رأی به تعویق خواهد افتاد؟ برای رسیدن به این پاسخ مورد نظر می‌توان به رفتار این دادگاه نیم نگاهی داشت؛ به نظر می رسد صدور رأی پرونده بازهم به تعویق بیفتد، اما در صورت ابلاغ رأی آبی‌ها فرصت کوتاهی برای پرداخت پول خواهند داشت و صدور رأی به معنای محکومیت آنی استقلال و بسته شدن پنجره این تیم نخواهد بود.

چپ پر استقلال

مدیران استقلال امیدوارند با تغییر رأی اولیه در دادگاه عالی ورزش بخش قابل توجهی از غرامت در نظر گرفته شده کاهش یابد، آن‌گاه مابقی مبلغ تعیین شده از غرامت را به کمک درآمد ناشی از انتقال اللهیار صیادمنش از فنرباغچه به هال سیتی پرداخت خواهند کرد تا فشار مضاعفی به تیم فوتبال استقلال در حوزه مالی وارد نشود.

بر همین اساس مدیران باشگاه استقلال با استناد به مفاد قرارداد میان استقلال و فنرباغچه از هم‌اکنون مذاکرات خود را با طرف ترکیه‌ای آغاز کردند تا سهم انتقال خود از این قرارداد را در زمان‌بندی تعیین شده دریافت کنند تا به کمک این مبلغ پرونده شکایت استراماچونی را مختومه اعلام کنند و تهدیدی از این بابت متوجه استقلال نشود.  اما اگر این اتفاق رخ ندهد و تا آن زمان سهم استقلال از انتقال صیادمنش از ترکیه به انگلستان وصول نشود، به نظر می آید یک چالش بزرگ پیش روی باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت که البته در این خصوص مدیران باشگاه استقلال معتقدند بازهم استقلال به دردسر نخواهد افتاد، بلکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته از منابع دیگر این وجه تأمین خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استراماچونی استقلال باشگاه استقلال صدور رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان  کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: در چندماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه اندازی خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی در همایش روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار داشت: ۲۱  هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح وسازش مختومه شده است.

وی گفت: سال گذشته شورا‌های حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده را با صلح وسازش مختومه نموده اند.

وی خاطرنشان ساخت: شورا‌های حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعا به ۲۶ هزارو ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی نموده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: درسال گذشته ۲۶ هزارو ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۵ حوزه قضایی شرق استان کرمان وارد  و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه گردیده است.

وی  به فعالیت شعبه شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم اشاره و بیان داشت: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شورا‌ها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰  پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد  ۱۶  زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • ترس نتانیاهو از بازداشت؛ بی بی دست به دامان خانواده اسرا شد
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • نتانیاهو: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه