Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در حکمی از سوی دکتر حمیدرضا اشراقی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر فرشاد بهاری به عنوان رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی و منصوب شد.

در متن این حکم خطاب به رئیس جدید اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت آمده است:

«خدمت بی منت به فرزندان مردم شریف ایران اسلامی، زیبنده افراد خدوم و با اراده ای است که علم و تخصص را با تعهد درآمیخته و قدردان این نعمت و فرصت خدمتگزاری که خداوند به رسم امانت بر ایشان اعطاء فرموده است، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در حوزه مشاوره و سلامت روان دانشجویان، به موجب این ابلاغ به سمت رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از تجارب همکاران ستادی، استفاده از ظرفیت همکاران در دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی کشور و بهره مندی از نظرات اساتید و صاحبنظران متخصص حوزه و دانشگاه در انجام وظایف محوله که اهم آن در ذیل اشاره می شود، موفق و موید باشید:

۱. برنامه ریزی جهت توانمندسازی و ارتقای بنیه علمی و سازمانی روسا و کارشناسان ادارات مشاوره و سلامت روان دانشجویان کشور

۲. ارائه الگوی استاندارد نظام جامع مسائل اجتماعی دانشجویان با تکیه بر برنامه ریزی در جهت کاهش آسیب های روانی اجتماعی و رفتارهای خودآسیب رسان.

۳. تشکیل شورای سیاستگذاری برنامه های ادارات مشاوره و سلامت روان دانشجویان با حضور اساتید و صاحبنظران

۴. همت جهادی برای راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج و تشکیل خانواده با رویکرد اسلامی- ایرانی در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی براساس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده

۵. به روز رسانی آیین نامه ها، شیوه نامه ها و تدوین دستورالعمل های ابلاغی به دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی

۶. تدوین و اجرای برنامه عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ادارات مشاوره و سلامت روان دانشجویان

۷. اجرای غربالگری وضعیت سلامت روان دانشجویان دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور بر اساس راهبرد و خط مشی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

۸. پایش و ارزیابی عملکرد ادارات مشاوره و سلامت روان با رویکرد مشارکت بخشی دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی در تصمیم سازی و اجرای برنامه ها

۹. تقویت نقش کلان مناطق دهگانه کشور در راستای اجرای برنامه های مصوب اداره کل دانشجویی

۱۰. تعامل سازنده با واحدهای ستادی ونهادهای برون سازمانی جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها.

کد خبر 5412340

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب مراکز مشاوره سلامت روان معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی آموزش حضوری دانشگاه آزاد اسلامی حکم انتصاب دستیاران پزشکی کنکور 1401 دانشجویان سازمان امور دانشجویان آیین اعتکاف دانشگاه پیام نور سازمان سنجش آموزش پزشکی اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان ادارات مشاوره و سلامت روان دانشکده های علوم پزشکی وزارت بهداشت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور