Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دشتستان اظهار داشت: با افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی شاهد پیک ششم و اوج‌گیری مجدد کرونا در شهرستان هستیم و باید اقدامات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون اضافه کرد: دشتستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و باید اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت خطر کرونایی به مردم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تزریق دوز سوم کرونا توسط کارکنان ادارات و شاغلین در اصناف را ضروری دانست و بیان کرد: نظارت‌ها بر اصناف، ادارات و بانک‌ها باید افزایش یابد و برخورد قانونی با کسانی که این موارد را رعایت نمی‌کنند صورت گیرد.

بوستانی بر فعال بدون همه مراکز درمانی بخش‌های دولتی و خصوصی به خصوص در روزهای تعطیل تاکید کرد و ادامه داد: ترددها در شهرستان باید کنترل شود و همه پروتکل‌ها برای پیشگیری از گسترش این بیماری رعایت شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه دانش آموزان همیشه یکی دغدغه‌ها و اولویت‌های ما در زمان شیوع کرونا بوده‌اند تصریح کرد: تلاش ما باید این باشد که کمترین آسیب به دلیل واکسینه نبودن، به آنها برسد و باید از ظرفیت آموزش مجازی استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم واکسیناسیون کودکان ۹ سال به بالا افزود: مدیران آموزش و پرورش و همچنین حوزه بهداشت و درمان در این زمینه با اطلاع رسانی گسترده و رضایت والدین آنها را تشویق به واکسیناسیون هرچه سریع‌تر این گروه کنند.

کد خبر 5412336

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان بوشهر دشتستان مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز