Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد بلادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد بازیکنانش مقابل خیبر خرم آباد اظهار داشت: در نیمه اول بازی خیلی خوبی بود و تا دقیقه ۴۰ ما سوار بازی بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در دقایق پایانی نیمه اول یکی از مدافعان ما دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد و مجبور شدیم که از بازیکن دیگری که پست تخصصی‌اش دفاع نبود استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در ۱۶ هفته ای که گذشت تمام بازیکنان خط دفاعی‌مان مصدوم شدند و از بازیکنان پست های مختلف در خط دفاع استفاده کردیم. امیدوارم در نیم فصل دوم نسبت به هزینه ای که باشگاه برای جذب بازیکن پرداخت کرده بتوانیم موفق باشیم و شرایط تیم را بهتر کنیم. با چند بازیکن صحبت کردیم ولی هنوز به صورت قطعی کسی به تیم اضافه نشده است.

سرمربی ویستا توربین در مورد شکایت این باشگاه از داوری بازی مقابل خیبر عنوان کرد: باشگاه نسبت به سوت ها و تصمیماتی که داور گرفت و کارشناسان هم معتقد بودند که داور قضاوت ضعیفی داشته شکایت نامه‌ای تنظیم کرده است. طبق نظر کارشناسان داوری در یکی از صحنه ها بازیکن خیبر سوار بر بازیکن ما بود و توپ را وارد دروازه ما کرد که داور باید خطا اعلام می کرد. در دیگر صحنه بازیکن خیبر توپ را با دست کنترل کرد که منجر به دریافت گل بعدی تیم شد و داور این صحنه را هم خطا اعلام نکرد. با وجود این اشتباهات نتیجه را سه بر یک واگزار کردیم.

بلادی تاکید کرد: کارشناسان داوری قبول کردند که داور به ضرر ما سوت زد و ما هم دیگر نمی توانیم کاری کنیم. متاسفانه تیمی مثل ما مقابل تیم های ریشه دار به مشکل بر می خورد. فکر می کنم که داوران شهامت قضاوتِ عادلانه را ندارند و رو به روی تیم های بزرگ برای به دست آوردن دل هواداران آن تیم تمامی صحنه های مشکوک را به نفع آنها اعلام می کنند.

وی در خصوص دیدار بعدی تیمش مقابل ملوان گفت: همانطور که می دانید در فوتبال تیم هایی که در پایین جدول حضور دارند یقه تیم های بالای جدول را می گیرند و بازی ها بسیار سخت است. چون فاصله امتیازات نزدیک به هم می شوند در ایران نمی توان نتایج را پیش بینی کرد و همه تیم ها می دانند که ما تا دقیقه ۹۰ حریفانمان را اذیت می کنیم. امیدوارم در مقابل ملوان بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی ویستاتوربین ویستاتوربین ملوان لیگ یک تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی می‌گوید پیش از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر باشند؛ بازیکنی که امشب در هر ۳ گل تیم سیرجانی نقش مستقیم داشت. وی همچنین خواستار حضور مسئولان در ورزشگاه برای حمایت از تیمش در راه صعود به لیگ برتر شد.

مهدی رجب‌زاده امشب، ۷ اردیبهشت پس از شکست خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی اظهار کرد: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی فجرسپاسی افزود: برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

رجب‌زاده با بیان اینکه بازی با یک تیم لیگ برتری در جام حذفی، محک خوبی برای بازیکنان فجر بوده است، گفت: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد.

وی در تمجید از ستاره حریف نیز گفت: به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

این ملی پوش سابق در خصوص گل مردود شده این تیم در دقیقه ۶۷ بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم و به گل هم رسیدیم اما فکر می‌کنم داور به درستی گل را مردود کرد.

سرمربی تیم شیرازی با تاکید بر اینکه شکست ۳ بر صفر حق تیمش نبوده است، گفت: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم.

وی در خصوص بازی بسیار حساس هفته آینده تیمش در مقابل صدرنشین لیگ یک گفت: توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی شیراز که هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم صدرنشین، رتبه سوم لیگ یک را در اختیار دارد، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت باید در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد، تیم نخست جدول رده بندی برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود