Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:44:17 GMT

دراگان، کریم و مهدی مسئول پر کردن توپ ملی‌پوشان!

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۱۸۰

صحبت‌های در رختکن بازیکنان پیش از دیدارهای ملی همیشه از جذابیت بالایی برخوردار است و یوزها با روحیه‌ای مثال زدنی به مصاف عراق رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پنج‌شنبه شب ایران خود را آماده یک صعود زودهنگام و دلچسب به جام جهانی قطر می‌کرد، در رختکن صحبت‌های متفاوتی به میان آمد و ملی‌پوشان به جای رویاپردازی از جام جهانی روی جدال حساس و حیثیتی مقابل عراق متمرکز شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جو کرونایی حاکم بر این بازی و غیبت چند ستاره ترکیب ایران نیز یکدلی و روحیه بالای بازیکنان را تحت تاثیر قرار نداده بود و همه افراد حاضر در رختکن تنها به پیروزی مقابل عراق و دست خالی بدرقه کردن آنها از ایران فکر می‌کردند.

 

 

پیش از گرم کردن، کریم انصاری‌فرد بازیکنان را جمع کرد و با صدایی رسا گفت: "لطفا بازی را جدی بگیرید. هنوز کسی به جام جهانی صعود نکرده و اتفاقی نیفتاده. در زمین خودمان بازی می‌کنیم ولی همیشه جلوی آنها به مشکل خوردیم. همیشه بازی ایران و عراق مهم بوده است." سپس بازیکنان به سمت زمین رفتند تا پس از مدت‌ها مقابل چشم تماشاگران حاضر در آزادی خود را گرم کنند.

 

هنگامی که بازیکنان آماده رفتن به زمین برای شروع مسابقه می‌شدند مهدی طارمی که غایب اردوی گذشته بود و چند ساعتی می‌شد که به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شده بود، در وسط رختکن ایستاد و خطاب به بازیکنان گفت:" آقا آنها امتیاز می‌خواهند و نمی‌آیند همینطوری بایستند. ما یک بازی حساس با عراق داریم و فکر نکنید بازی آسانی است باید بجنگیم و این بازی کلا متفاوت است."

 

 

سپس بازیکنان در وسط رختکن حلقه زدند و اسکوچیچ گفت: " خودمان کار را دست می‌گیریم و تمام می‌کنیم. از همان دقیقه اول محکم باشید. از همان اول باید بفهمند که بازی راحتی جلوی ما ندارند." کاپیتان کریم انصاری‌فرد بار دیگر برای بازیکنان صحبت کرد و توپ آنها را دقایقی قبل از ورود به زمین پر کرد. کریم گفت: "امروز روزی است که همه ملت ایران و عزیزان و دوستان‌تان این بازی را نگاه می‌کنند و منتظرند که این تیم صعود کند. هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید بجنگیم و دعوا کنیم. این‌ها همیشه با ما سفت بازی کرده‌اند. همیشه در بازی های عراق تشنج هست و حتما سفت روی پای‌تان می‌آیند و امتیاز می‌خواهند. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و سه امتیاز مال ماست؛ تمام شد و رفت." اسکوچیچ نیز ضمن تایید صحبت‌های کریم شاگردانش را راهی زمین مسابقه کرد.

 

همدلی مثال‌زدنی رختکن پر ستاره ایران بدون توجه به فیکس بودن یا نبودن آنها در نوع خود جذاب است و شاید همین تیم بودن ایران به معنای واقعی چنین صعود با شکوه و زودهنگامی را رقم زده است. بدون شک علی‌رغم قطعی شدن صعود ایران، بازیکنان بازهم از تشرهای کریم انصاری‌فرد و درخواست او مبنی بر جنگندگی در امان نخواهند بود و با همین روحیه باید انتظار پیروزی در بازی‌های تشریفاتی آینده را داشته باشیم.

تیم ملی ایران کریم انصاری فرد دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کریم انصاری فرد دراگان اسکوچیچ سرمربی کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در آخرین بازی پیش از مصاف برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برابر اشتوتگارت با نتیجه ۳-۱ شکست خوردند. سرژ گنابری که در ترکیب ابتدایی باواریایی‌ها حاضر بود، ۶۴ دقیقه بازی کرد و تک‌گل تیمش روی پنالتی‌ای به ثمر رسید که او گرفته بود.

پس از پایان بازی او در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد شکست امروز، بحث‌های رختکن در مورد وضعیت مربی‌گری بایرن و بازی برگشت مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

شکست ۳-۱؟
ما می‌دانستیم که بازی امروز آسان نخواهد بود. فکر می‌کنم تا ۱۵ دقیقه آخر که دو گل دریافت کردیم، خیلی خوب کار کردیم. اما قبل از آن ما شانس برد و ۳ امتیاز را داشتیم. به‌نظرم نتیجه نهایی عملکرد کلی ما را نشان نمی‌دهد و ما خوب کار کردیم.

بازی برگشت برابر رئال؟
باید از همان ابتدا موقعیت ایجاد کنیم و سپس آنها را بکشیم. نباید اجازه دهیم نفس بکشند و پشت هم موقعیت خلق کنیم. در بازی رفت شاید می‌توانستیم یکی دو گل دیگر بزنیم. باید مقابل دروازه بهتر کار کنیم.

بحث‌های رختکن درباره مشکلات مربی‌گری بایرن؟
البته که این یک موضوع در رختکن است، اما به هیچ وجه به ما به‌عنوان یک تیم فشار نمی‌آورد. چه کاری از دست‌مان برمی‌آید؟ مطمئنم که راه‌حل مناسب پیدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!