Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این نمایش جواد صداقت، شاهده خدادادی، الهام ابنی، پوریا ریحانی، رضا چهرازی، حسین کیانی، مهدی صفی‌آبادی، آرمین تدین، عاطفه کلاه‌کج، ریحانه مسعودی، نیایش مرثیه‌زاده، ندا طاهری، میترا طاهری، بنیامین یزدانی، حسین زارعی، اسکندر قنبری، محمد عنایت‌زاده، پارسا امینی، مصطفی کردانی، عباس شریفی، ایمان ظفریان، نیما نعمتی، هاشم ناصری، علی زبیدانیان و امیر یوسف‌حسینی نقش‌آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان خلیلیان (سرپرست گروه)، مازیار کایدی و سینا فرزادی‌پور (دستیاران کارگردان)، سارا حسین‌پور (طراحی و دوخت لباس)، میلاد حسینی (طراح گریم)، زهرا خسروی (دستیار گریم)، رسول حق‌جو (آهنگساز)، ایمان نخلستانی (طراح نور)، محمد نخلستانی و دانوش فرزان‌فر (اجرای نور)، محمدامین سراج‌پور (افکتور)، امیرحسین سلمان‌ساعدی (مدیر صحنه)، حسن پریان (مدیر تولید)، احمد شجری‌پور (جانشین تولید)، امید امیدپور (مجری طرح)، سعید زرگران (مدیر روابط عمومی)، سینا فرزادی‌پور (منشی صحنه)، رضا چهرازی (برنامه‌ریز)، محسن حیدری (پوستر و بروشور) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش " مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ " از هفت تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن اصلی تالار آفتاب اهواز اجرا می‌شود.

این نمایش کاری از گروه تئاتر آماتور اهواز است که پیش از این در سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان شرکت کرد و موفق به کسب جوایز طراحی گریم، طراحی نور، موسیقی، طراحی صحنه، دو جایزه بازیگری زن، سه جایزه بازیگری مرد، کارگردانی و نمایش برگزیده شده بود؛ همچنین به عنوان تنها نماینده خوزستان با نظر هیات انتخاب به بخش رقابتی صحنه‌ای چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته است.

مجتبی رستمی‌ فر پیش از این نمایش‌های " همه فرزندان مکبث " ، " کیست " ، " آگنیتاژ " ، " تاکسیدرمی " را روی صحنه برده است.

برچسب‌ها چهلمین‌ جشنواره بین المللی تئاتر فجر خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خوزستان اهواز چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهاد‌های استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالا‌بردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود