Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  سید جعفر تشکری هاشمی در جریان بررسی لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای با بیان اینکه 25 تا 28 درصد افزایش هزینه‌های پارک حاشیه‌ای در این لایحه تعریف شده است، گفت: با توجه به اینکه فضاهای پارک حاشیه‌ای همیشه مملو از خودروهای پارک شده و تقاضا برای پارک خودرو است و از طرفی، ساعت تعیین شده برای پارک حاشیه‌ای در بازه زمانی ساعت 7 تا 21 در نظر گرفته شده است، مقرر شد موضوع  لحاظ کردن ساعت اوج ترافیک که نیازمند کار کارشناسی بیشتر است، مجدداً بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به نکته‌ای که مورد تاکید شهرداری تهران و دیوان محاسبات در گذشته بوده است  گفت: در این لایحه باید یک مورد را به صراحت اعلام کنیم و آن اینکه در ماده ١٥ قانون اخذ جرایم راهنمایی و رانندگی گفته شده ١٠٠ درصد درآمد پارک حاشیه‌ای به حساب خزانه دولت واریز شده تا صرف پارکینگ‌سازی شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه پیمانکاران این طرح را اجرا می‌کنند و طبیعتاً باید مبلغ مأخوذه از پیمانکاران را به عنوان درآمد تلقی نماییم، تأکید کرد: باید در این لایحه به صراحت اعلام شود که درآمد حاصل از پارک حاشیه‌ای در چارچوب ماده ١١ این لایحه، پس از اخذ از پیمانکاران به حساب خزانه دولت واریز خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از معاونت حمل و نقل و ترافیک خواست با توجه به نیاز شهروندان به فضاهای پارک حاشیه‌ای در ٢٢ منطقه شهر تهران، نسبت به ایجاد ١٢٠ هزار فضای پارک اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تشکری هاشمی پارک حاشیه ای پارک حاشیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملا تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد