Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با امدادگران عاشورا با اشاره به اینکه امدادگران عاشورا واسطه بین خیران و بیماران به ویژه بیماران سرطانی هستند، اظهار داشت: هر اقدامی که در مسیر خدمت به خلق خدا انجام شود، ارزشمند و نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب است.

وی عنوان کرد: کمک به بندگان خدا به هر نحو مورد رضایت خداست و یکی از مواردی که خداوند متعال به آن عنایت ویژه دارد، خدمت به بندگان خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری ادامه داد: امام خمینی(ره) نیز از همان زمان که در نجف در تبعید بودند، مدام به فکر مستضعفان بودند و دوستان خیری داشتند که همواره به سفارش امام به خانواده های زندانیان و مستضعفان کمک می کردند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: امام خمینی(ره) دنیا و آخرت مردم برایشان بسیار حائز اهمیت بود به همین دلیل تلاش می کردند که بندگان خدا همواره در مسیر حق و درست قرار گیرند و این ایده امام و رهبری باید مدنظر همه ما و مسئولان و دست اندرکاران باشد.
وی عنوان کرد: در دنیا اینطور باب است که موسساتی درآمدزا ایجاد می شود که از محل درآمد آن به بیماران و نیازمندان کمک می کنند و اگر بتوانیم موسساتی یا موقوفاتی ایجاد کنیم که از محل درآمد به نیازمندان به ویژه بیماران کمک کنیم، کار اساسی و اصولی انجام داده ایم.

ناصری اظهار داشت: بهترین کار در این راستا، وارد شدن در صنعت پوشاک است که با این اقدام چند اتفاق مهم رخ می دهد؛ هم اشتغالزایی می شود، هم درآمدزایی همیشگی دارد، هم فراگیر است و حتی خانواده های بیماران و در مواردی خود بیماران نیز می توانند در این صنعت مشغول به کار شوند و برای خود درآمد کسب کنند.

وی افزود: کشور ما به این صنعت بسیار نیاز دارد و اکنون مقادیر قابل توجهی ارز صرف واردات پوشاک می شود که اگر این صنعت راه اندازی شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و سرمایه های کشور نیز خارج نمی شود.

مسئولان تشکل امدادگران عاشورایی نیز در این مراسم به تشریح برنامه های خود پرداختند که از آن جمله می توان به برنامه ریزی برای زیر پوشش قرار دادن بیماران سرطانی و تامین تمام هزینه های درمان آنها اشاره کرد.

انتهای پبام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله ناصری امام جمعه یزد استان یزد خبر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد

به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد اوجی وزیر نفت در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی ضمن تبریک روز کارگر گفت: خداراشاکرم که امروز این اتفاق خوب رقم خورده است. به لطف پروردگار و توسل به ائمه اطهار و اقدامات جهادی کارکنان وزارت نفت پروژه‌های بسیاری به بهره برداری رسید که از توان آنها رشد تولید و صادرات را بدست آوردیم.

وی تاکید کرد: هر دو دستگاه که متولی ارائه آمار رشد اقتصادی بودند هر سه ماه آمار رشد اقتصادی در تمام بخش‌های اقتصاد را گزارش دادند و فصلی داشتیم که رشد صنعت نفت و گاز به بیش از ۲۵ درصد در این امار رسید. این شرایط تا جایی پیش رفت که حدود نینی از رشد اقتصادی ۶ درصدی سال گذشته کشور مربوط به بخش صنعت نفت و گاز بود.

اوجی گفت: محدودیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنایع بالادستی برداشته شد و هلدینگ‌ها نیز به خصوص در بحث جمع آوری گاز‌های مشعل توانایی خود را نشان داده اند. تجارب من در بخش خصوصی مرا به این درک رساند که باید سد مقابل ورود بخش خصوصی به صنایع بالادستی شکسته شود. امروز این فضا باز است و وزارت نفت از هر شرکتی برای توسعه کشور و جهش تولید استقبال می‌کند. امسال بیش از ۵۰ پروژه با ارزش بیش از ۲۵ میلیارد دلار را شروع می‌کنیم.

وزیر نفت تصریح کرد: وزارت نفت برای تحقق شعار سال برنامه دارد و به امید خدا بیش از ۷۰ پروژه به بهره برداری میرسد. تولید نفت ما امسال جهش خواهد داشت و همچنین توان پالایش نفت ما نیز شاهد افزایش خوبی خواهد بود. با جلوگیری از خام فروشی درآمد و ارزش افزوده مال ۲.۵ برابر افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در بحث پتروشیمی‌ها سال گذشته ما به پتروشیمی‌ها ۸ درصد گاز بیشتری دادیم و رکورد تولید ۷۵ میلیون تنی توسط پتروشیمی رقم خورد و امیدواریم که امسال این رکورد نیز شکسته شود.  

اوجی تاکید کرد: ناترازی انرژی ناشی از بی توجهی به امر سرمایه گذاری در تولید بوده و صرفه جویی بوده است. به تمام نیروگاه‌ها و صنایعی که در بهینه سازی مصرف انرژی کوشا نیستند اخطار می‌دهیم. نمی‌شود که تولید به دنبال مصرف بدود؛ این نفت و گاز سرمایه مردم است؛ به همین جهت ما باید در بهینه سازی مصرف کوشا باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد