Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک سپه از اتمام مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به این بانک خبر داد و گفت: در راستای اجرای مراحل نهایی طرح ملی ادغام و یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانکی متمرکز بانک سپه، هم‌زمان با اتمام مهاجرت سامانه بانکداری بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکی‌امید، بزرگ‌ترین طرح مهاجرت سیستمی صنعت بانکداری کشور به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌اله ابراهیمی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان و تلاش کارکنان این بانک در پیشبرد طرح ملی ادغام تصریح کرد: با اجرای موفق مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکداری امید بانک سپه، داده‌های این سامانه در بخش‌های مشتریان ۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، سپرده ۱۰۰ میلیون فقره، کارت ۶۱ میلیون و خودپرداز ۱۲ هزار دستگاه افزایش یافت.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و اقدام‌های شبانه‌روزی و ارزشمند تمام همکاران  بانک، طرح مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکی امید بانک سپه با موفقیت عملیاتی و مقدمات خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان در شعب سراسر کشور فراهم شد.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز فرآیند‌های اجرایی طرح ملی ادغام خاطرنشان‌کرد: با عملیاتی شدن پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات ضمن تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید در این بانک مهیا شده و در آینده نزدیک مشتریان شاهد رویکرد جدید بانک در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک خواهند بود.

ابراهیمی اظهار داشت: تجربه جهانی سازمان‌های بزرگ نشان می‌دهد اجرای پروژه‌های مهاجرت و بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و نرم‌افزار‌های متمرکز بدون همراهی مشتریان و تلاش کارکنان محقق نمی‌شود. به همین سبب جا دارد مجدد از شکیبایی مشتریان بانک سپه در اجرای طرح مهاجرت سامانه‌های بانکداری بانک‌های ادغامی به سامانه جامع امید بانک سپه قدردانی کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی با این رخداد بزرگ و مبارک و همت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان بانک در سراسر کشور، روند خدمت رسانی به مشتریان و نیل به بانکداری تمام دیجیتال سرعت خواهد یافت.

برچسب ها: بانک سپه ، فناوری اطلاعات ، بانکداری الکترونیک لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QYD

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بانک سپه فناوری اطلاعات بانکداری الکترونیک مهاجرت سیستمی طرح مهاجرت بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده‌روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه یافت.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان