Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپلیکیشن «ماسک» در هشداری نوشت: یکی از تجربیات ناموفق در موجهای قبلی کرونا به تعویق انداختن وضع محدودیت‌های جدی بود تا جایی که عملا کار از کار گذشته بود. محدودیتها صرفا زمانی موثر است که در ابتدای اوج‌گیری آمار مبتلایان اعمال شود.   هم‌اکنون روند بستری کرونا در اکثر استان‌ها به شدت رو به افزایش است.   سرمای هوا باعث شده مترو و ناوگان حمل‌ونقل عمومی، بسیاری از ادارات، فروشگاهها، شرکتها، کلاس‌ها، تالارها و رستوران‌ها عملا هیچ تهویه‌ای نداشته‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازدحام مردم در محیط فاقد تهویه و در شرایطی که بسیاری از آن‌ها بدون آنکه مطلع باشند ناقل کرونا هستند، منجر به ابتلای سایرین می‌شود.   در چنین شرایطی فقط یک راه حل وجود دارد: تعطیلی موقت   در بسیاری از کشورها به‌رغم آمار بالای واکسیناسیون، موج بستری و مرگ مبتلایان امیکرون بلندتر از دلتا بوده. اگر مشابه همین اتفاق در ایران رقم بخورد، به زودی باید منتظر پر شدن بیمارستان‌ها باشیم.   سلامت مردم را اولویت اول بدانیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه


به گزارش خبرگزار صدا و سیما، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران درباره برنامه تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینما‌های سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم‌های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود، اما اکران سایر فیلم‌ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینما‌ها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست