Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ابراهیم تهامی مهاجم ملی پوش سابق فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرورزشی از صعود تیم ملی به جام جهانی و شرایط این روزهای تیم ملی و استقلال سخن گفت که در ادامه می‌خوانید.

از صعود تیم ملی به جام جهانی و بازی با عراق شروع کنیم. بازی چطور بود؟

بازی بسیار خوبی را از سوی ملی‌پوشان شاهد بودیم اگرچه بازیکنان عراق در ده، بیست دقیقه ابتدایی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما بازیکنان ما پس از آن سوار بر بازی شده و خدا را شکر موفق به شکست حریف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من از وقتی که اسکوچیچ هدایت تیم ملی را برعهده گرفت بازی زیبا و همراه با نتیجه را از سوی شاگردانش شاهد هستیم که صعود زودهنگام ما به جام جهانی را در پی داشت.

ماندگار ترین صحنه بازی با عراق از نظر شما کدام صحنه بود؟

قطعاً صحنه‌ای که امیر عابدزاده در مقابل پدر زانو زد و دستهای او را بوسید تا همیشه در یادها خواهد ماند. حفظ حرمت پدر و دست بوسی او بی شک کاری زیبا و قابل تحسین از سوی سنگربان تیم ملی بود. همه می‌دانیم احمدرضا عابدزاده یکی از بهترین دروازه بانان ایران و آسیا بوده و رشد و تربیت فنی امیر عابدزاده بی شک در گرو زحمات پدری همچون احمدرضاست و امیر به خوبی با این حرکت زیبای خود زحمات عابدزاده بزرگ را جبران کرد.

بازی با امارات را چطور می‌بینید؟ به نظرتان با توجه به صعود به جام جهانی این بازی فرصتی برای بازی کردن جوان‌ترهاست؟

با توجه به شرایط موجود و همچنین ابتلا تنی چند از بازیکنان تیم‌ملی به کرونا حضور بازیکنان نیمکت نشین در این بازی دور از ذهن نیست اما بازیکنان تیم ملی هر یک بهتر از دیگری بوده و تفاوتی بین بازیکنان لژیونر و بازیکنان داخلی نیست و همه عالی هستند. به اعتقاد من با هر ترکیبی که مقابل امارات به میدان برویم برنده بازی هستیم.

برای حضوری قوی تر در جام جهانی و صعود از مرحله گروهی چه پیشنهادی دارید؟

 این بار با دفعات دیگر متفاوت است. با توجه به حضور لژیونرهای ما در  اروپا و تجربه بالای آنان به نظرم ۱۰۰ درصد از مرحله گروهی صعود خواهیم کرد. البته که برای رسیدن به چنین جایگاهی لازم است فدراسیون فوتبال دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های صاحب نام بگذارد تا با آمادگی هرچه بیشتر راهی قطر شویم.

بحران کرونا می‌تواند تهدیدی برای استقلال در هفته‌های آینده باشد؟

 این اتفاق تمامی برنامه‌های کادرفنی را به هم ریخت. امیدوارم بازیکنان استقلال هرچه زودتر سلامت خود را به دست آورده و در خدمت تیم باشند. با توجه به اینکه استقلال از بازیکنان خوبی بهره‌مند است مطمئنم با بهبودی آبی پوشان، استقلال بزودی همان تیم نیم فصل اول خواهد شد.

در نقل و انتقالات زمستانی نیاز استقلال رادر چه پست‌های میدانید؟

اصلی ترین نیاز استقلال جذب یک هافبک طراح با کیفیت است که بتواند به خوبی مهاجمان را تغذیه کند. استقلال در دیگر پست‌ها از وجود بازیکنان بسیار خوبی بهره مند است و تنها نیاز فنی استقلال به خدمت گرفتن هافبکی طراح و بازیساز است که امیدوارم این اتفاق به زودی رخ دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم تهامی تیم ملی استقلال ابراهیم تهامی استقلال تیم ملی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

با صعود سپاهان، این تیم در کنار تراکتور، چادرملو، ملوان، هوادار، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899965

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟