Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - اسماعیل حسین زهی گفت: یکی از نیازهای اساسی استان سیستان و بلوچستان ایجاد اشتغال است که می‌طلبد مدیران دستگاه‌های دولتی برای تحقق این امر تلاش کنند.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، برای توسعه استان سیستان و بلوچستان نیازمند اشتغالزایی هستیم، گفت: بیکاری وضعیتی نا خوشایندی است که اکثر جوانان ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه سیستم آموزشی فعلی کشور ما متناسب با نیازهای اشتغال زایی امروزی نیست گفت: هم آموزش و پرورش و هم آموزش عالی ما در این زمینه متناسب با شرایط پیچیده دنیای امروز نیازمند تحول و تغییر است.

حسین زهی با تاکید بر اینکه با تقویت آموزش‌های مهارتی و پشتیبانی‌های تسهیلاتی باید بستر برای اشتغال جوانان فراهم شود، ادامه داد: شرایط امروزی می‌طلبد که به دنبال خلاقیت و ایده‌های نو در زمینه اشتغال زایی باشیم و در این زمینه نگاه و رفتارمان را نو و امروزی کنیم.

او با اشاره به اینکه توزیع عادلانه اعتبارات و نظارت بر اعطای تسهیلات اعطایی مورد توجه مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: قطعاً حضور دولت در کنار بخش خصوصی و نهادهای انقلابی می‌تواند در ایجاد اشتغال مؤثر باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه

این کارگاه با تخصیص یک میلیارد تومان توسط بانوی خیر خانم کاظمی تجهیز و در فضای به مساحت ۱۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

امام‌جمعه مراغه در این مراسم گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور یک ضرورت است.

حجت الا سلام والمسلمین پور محمدی افزود: افزایش زیر ساخت‌های هنرستان‌ها بهترین امکان برای آموزش نیروی کار ماهر برای کشور است.

مدیر هنرستان شهید شکاری مراغه، گفت: خیران شهرستان در سال تحصیلی جاری برای خرید تجهیزات یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک و مشارکت کرده اند.

هادی فاتح افزود: با توجه به تحصیل ۷۰۰ دانش آموز در این هنرستان توسعه فعالیت‌ها اموزشی نیازمند مشارکت و حمایت خبران است.

وی اضافه کرد: با توجه به عمر ۵۰ ساله این هنرستان پوشش سقف کارگاه‌ها و آسفالت محوطه به شدت نیازمند بهسازی است.

به گفته، تعویض روغنی و کلینیک خودرو و کلاس هوشمند برق برای کرکره برقی، دوربین‌های مدار بسته راه اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند