Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حریم‌ ۶۰ متری ساحل بابلسر در محوطه مجتمع شهید عظیمی بهزیستی استان پیش از ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، دادستان مرکز استان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار بابلسر و سایر مسؤولان آزادسازی شده است.

 

*آزادسازی ۹۲ درصدی  ساحل مازندران در حریم ۶۰متری

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران  با بیان اینکه از آنجایی که هرگونه دخل و تصرف در ساحل ۶۰ متری ممنوعیت قانونی دارد، گفت: ۹۲ درصد  ساحل مازندران در حریم ۶۰متری آزاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مشکل اصلی مردم این بوده بخش اعظمی از پلاژهای دولتی که طبق ماده ۲۳ قانون مدیریت خدمات کشوری فعالیت هرگونه ایجاد مهمان‌سرا، مجتمع‌های مسکونی، رفاهی و واحدهایی که در اختیار دستگاه‌های دولتی باشد در حریم ممنوع کرده که مانع اصلی حضور مردم در سواحل محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مازندران با بیش از ۹۲ درصد آزاد سازی حریم ۶۰ متر دریا از سوی دستگاه‌های دولتی پیشتاز است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم