Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@15:36:08 GMT

رسمی؛ لوئیس دیاز به لیورپول پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۱۷۸۳

انتقال مهاجم کلمبیایی پورتو به لیورپول نهایی شد.

لوئیس دیاز از امروز زیر نظر یورگن کلوپ فعالیت خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، انتقالی که روز جمعه شایعاتش منتشر شده بود، در کمتر از دو روز نهایی شد و باشگاه لیورپول دقایقی پیش به طور رسمی اعلام کرد که لوئیس دیاز، مهاجم کلمبیایی سابق باشگاه پورتو را به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبر تا دقایقی دیگر تکمیل می شود.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس دعوت ژاپن از ایران برای انجام بازی دوستانه تا ابد که نمی تواند گزینشی باشد! / با من به ورزشگاه بیا سردار آزمون در همین زمستان به بایرلورکوزن منتقل می شود پیام بارسلونا به عثمان دمبله: اگر بخواهی تمدید کنی، هم اندازه پدری و فاتی حقوق می گیری!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ فرانسه نیاز داشت در پارک دو پرنس برابر لوآور به پیروزی برسد اما خوش شانس بود که بازنده نشد. تا 12 دقیقه به پایان، لوآور 1-3 از پاریس پیش بود ولی میزبان هر طور که بود بازی را به تساوی کشاند.

پی اس جی حالا یک امتیاز دیگر می‌خواهد تا از لحاظ ریاضی رسما قهرمان شود، هرچند همین حالا نیز می‌توان این تیم را قهرمان دانست.

لوئیس انریکه پس از تساوی غیرمنتظره تیمش در آستانه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: «خیلی مهم است به‌عنوان یک مربی بتوانید حس قدرت و مبارزه طلبی را به تیم تزریق کنید و اینکه بازیکنان هرگز پا پس نکشند. بسیاری بعد از گل سوم حریف تصور می‌کردند بازنده خواهیم شد ولی به بهترین شکل ممکن واکنش نشان دادیم و سعی می‌کنیم فصل را نیز عالی تمام کنیم.»

انریکه ادامه داد: «انکار نمی‌کنم که تمرکز بسیاری از بازیکنان روی بازی با دورتموند بود. چند روزی است که هواداران نیز فقط از این بازی حرف می‌زنند. ما تقریبا قهرمان فرانسه شده‌ایم و طبعا توجهات به لیگ قهرمانان است. معتقدم تیم کاملا برای این بازی آماده است و می‌رویم هر دو بازی را برنده شویم.»

دیگر خبرها

  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!