Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اسدآباد اظهار کرد: حفظ سلامت مردم، به‌ عنوان رکنی اساسی در کنار امنیت و معیشت از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وی گفت: از روزی که دولت آیت‌الله رئیسی شروع به کار کرد، تزریق واکسیناسیون عمومی با جدیت تمام در اندک زمانی با شکلی گسترده انجام و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان افزود: امروز با واکسیناسیونی که انجام شد، آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در حد گسترده‌ای کاهش یافت و با پیش از دولت سیزدهم قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه توجه به معیشت مردم و تنظیم بازار، نیز در دستور‌ کار دولت سیزدهم است گفت: مشکلات و مسائلی در حوزه تامین کالاهای اساسی در بدو تشکیل دولت وجود داشت که با تدابیری که انجام شد، در زمینه ذخایر کالاهای اساسی مردم مشکل خاصی وجود ندارد.

قاسمی‌فرزاد گفت: در روزهای آغاز به کار، شاهد کمبود مرغ در استان و ایجاد صف‌های طولانی بودیم که اکنون به‌صورت روزانه صادرات مرغ از استان همدان انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت زمین و مسکن طی چند سال گذشته یک چالش جدی ایجاد کرده است اظهار کرد: طرح ملی مسکن، برای حل مشکل مسکن و گرانی آن در دولت سیزدهم با جدیت تمام کلید خورده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم ساخت و ساز ۴ میلیون مسکن در کشور طی این چهار سال، در دستور کار قرار داده است افزود: نهضت ملی مسکن، یک اقدام ملی و مهم است که می‌تواند بسیاری از مشکلات مسکن و گرانی آن را در سطح کشور حل کند.

وی اشتغال و توجه به واحدهای تولیدی را به عنوان یک هدف و رسالت در دولت سیزدهم عنوان کرد و با بیان اینکه در سیاست‌گذاری‌های کلان دولت، محور اساسی، شعار سال و منویات رهبری است گفت: بازیابی سرمایه اجتماعی نظام یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت سیزدهم است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه نباید اجازه دهیم برخی سوء مدیریت‌ها در سال‌های گذشته به اعتماد عمومی لطمه بزند گفت: تغییر مدیران سیاسی در امر گردش قدرت در نظام‌های مردمسالار یک امر طبیعی است.

 وی ‌با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر مدیران، با شایسته‌سالاری دینی هم توام شده است افزود: بنا به دستور رئیس جمهور، در عزل و نصب‌ها، باید معیارهای عقلانی، اعتقادی، اخلاقی و علمی منبعث از آموزه‌های اصیل اسلامی و منویات مقام معظم رهبری، در دستور کار همه مدیران قرار گیرد. 

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان سوءمدیریت اعتماد عمومی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

دیگر خبرها

  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است