Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش عیوضی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذران در هلیلان فراهم و از حضور سرمایه گذران استقبال می کنیم ، هیچ گونه محدودیتی برای ایجاد اشتغال برای جوانان وجود ندارد.

وی ادامه داد: راهکارها و موانع موجود برای سرمایه گذاری در نشست با معاون اقتصادی استاندار مورد بحث و بررسی قرار گرفت ، نگاه  پدولت سیزدهم به مناطق محروم رفع نابرابری ها و ایجاد توازن در خدمت رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار هلیلان یادآور شد: موضوع معارض جایگاه ساخت پتروشیمی در هلیلان حل و موافقت مردم  برای احداث شرکت پتروشیمی در زمین‌ ها کسب شده و هیچ محدودیتی از لحاظ واگذاری زمین و کمک دولت وجود ندارد.

عیوضی اضافه کرد: با فراهم  شدن امکانات و زمین منتظر حضور سرمایه گذار هستیم و با نگاه ویژه دولت سیزدهم شهرستان هلیلان در مسیر توسعه قرار گرفته و حل مشکلات  احداث پتروشیمی در اولویت است

فرماندار هلیلان تاکید کرد: راه اندازی پتروشیمی هلیلان بعنوان یکی از راه‌های اصلی توسعه در اولویت برنامه های شهرستان قرار دارد و در این راستا جلسه هماهنگی رفع موانع موجود اعم از راه دسترسی ، مشکلات معارضان و رضایت مالکان زمین با سرمایه گذار پتروشیمی برگزار شده است.

عیوضی تاکید کرد: در هلیلان بسترهای لازم برای مشارکت سرمایه گذاران و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان وجود دارد و دست یاری به سوی کار آفرینان و سرمایه گذراران در نقاط مختلف کشور دراز می کنیم.

وی اضافه کرد: رفع محرومیت از چهره شهرستان هلیلان از اولویت های اصلی دولت سیزدهم بوده و در این خصوص برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.
شهرستان ۲۵ هزار نفری هلیلان به مرکزیت شهر توحید در ۹۵ کیلومتری ایلام قرار دارد و از شهرستان های نوپای استان است.

برچسب‌ها ایلام صنعت پتروشیمی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام صنعت پتروشیمی اشتغال زایی ایلام صنعت پتروشیمی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهریار بعد از ظهر شنبه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار، علی ملکی شهردار شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان شهرداری در شهرک امیریه برگزار شد.

فرماندار شهریار در این مراسم به اهمیت و نیاز شهر پارک بانوان پرداخت و گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در حوزه‌های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد لذا در این راستا فراهم سازی ایجاد روحیه نشاط و ارتقا سرانه ورزشی این قشر تأثیرگذار نیز امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد ادامه داد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشمگیر و انکارناپذیر است، زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور مؤثر زنان جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه شور و نشاط در جامعه ایجاد گردد و توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترهاست که نیازمند توجه ویژه مسئولین و شهرداری‌ها و شوراها است.

وی افزود: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای محترم شورای شهریار انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

فرماندار شهریار ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی شوراها به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اضافه کرد: شوراها به معنای واقعی تجلی مشارکت مردم هستند چرا که با انتخاب خود مردم برای محقق نمودن مطالبات مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار شهریار در ادامه با تبریک روز کار و کارگر و هفته بزرگداشت معلم خاطرنشان کرد: کارگران نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در پویایی جامعه دارند و مطمئناً در شهرستان شهریار نیز برنامه‌هایی جهت گرامیداشت کارگران و فرهنگیان و معلمان عزیز خواهیم داشت.

شایان ذکر است پارک بانوان امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در داخل پارک امیریه شهریار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهریار کلنگ زنی صورت گرفت و طبق اعلام شهرداری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6090424

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد