Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مهاباد افزود: آمارهای دریافتی از آخرین وضعیت مقابله با کرونا نشان از ناپایدار بودن شرایط فعلی و امکان ورود به وضعیت حادتر در سطح شهرستان دارد از اینرو از تمام شهروندان، والدین و دانش آموزان انتظار می رود نسبت به رعایت شیوه نامه بهداشتی به ویژه تزریق نوبت سوم واکسیناسیون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تبلیغ و فرهنگ سازی استقبال از تزریق مراحل سه گانه واکسیناسیون از طریق اصحاب رسانه و همچنین مجموعه گسترده آموزش و پرورش می تواند ما را به هدف واکسینه شدن سراسری نزدیک تر کند.

فرماندار ویژه مهاباد ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری و راهداری در امر بازگشایی و برف روبی معابر نیز اظهار داشت: از مجموعه شورا و شهرداری درخواست داریم منبعد در عملیات برف روبی و بازگشایی معابر اولویت را به مدارس و مراکز آموزشی اختصاص دهد تا مشکلات تردد و رفت آمد مجموعه آموزش و پرورش به حداقل برسد.

قادری با اشاره به مشکلات آموزشی دوران کرونا و پس از آن نیز گفت: در راستای اجرایی شدن صحیح طرح آشتی با آموزش (آبا) از تمام امکانات و ظرفیت دستگاه های اجرایی نیز باید استفاده شود تا بتوان آموزش را با پوشش حداکثری تداوم داد.

وی همچنین ضمن استقبال از مشارکت خیران در امر مدرسه سازی و ارایه خدمات به بحث آموزش گفت: کسب پروانه و مراحل قانونی برای احداث مراکز آموزشی ضروری است و از مجموعه شهرداری درخواست داریم به صورت رایگان پروانه اجرای طرح های خیرساز را ارایه کند.

وی همچنین آموزش و پرورش را جزو نهادهای حساس و تاثیرگذار دانست و گفت: هر اندازه مسایل و مشکلات این سازمان کمتر و مدیریت آن بهتر انجام گیرد به همان اندازه معضلات و مسایل اجتماعی سطح جامعه نیز کمتر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در پایان مراسم از خیران و فرهنگیان نمونه در امر آموزش دوران کرونا قدردانی به عمل آمد.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۸ هزار دانش‌آموز است؛ این شهرستان با ۲۴۵ هزار جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هم اکنون در شرایط آبی مقابله با کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها مدارس مهاباد آذربایجان غربی وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مهاباد آذربایجان غربی مدارس مهاباد آذربایجان غربی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند