Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات این سازمان اظهار کرد: پیرو تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک مجموعه تولیدی به وسعت تقریبی هزار متر مربع، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات ایستگاه‌های مختلف را به محل حادثه در جاده قدیم مشهد به قوچان اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد این آتش سوزی مهیب که دود ناشی از آن از کیلومتر ها دورتر قابل مشاهده بود، در قسمت تولید محصولات شوینده و بهداشتی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت های این مکان و انبارهای مواد اولیه و تولید شده و سایر خطوط تولید این کارخانه بود.

رضایی در ادامه گفت: آتش نشانان از چندین جهت با محاصره آتش، عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و با تلاش نفسگیر و طاقت فرسا موفق به مهار و خاموش کردن کامل آتش‌سوزی شدند. در این عملیات ۸۰ آتش‌نشان به همراه ۲۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین و پشتیبانی اطفاء حریق و خودرو توربوفن حضور داشتند.

وی افزود: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد