Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:53:25 GMT

افتتاح مرکز به‌نژاد دامی در مهدی‌شهر تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۲۶۵۲

افتتاح مرکز به‌نژاد دامی در مهدی‌شهر تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی‌راد بعدازظهر امروز در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان، ضمن تقدیر از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان از جهاد دانشگاهی، از افتتاح مرکز به‌نژاد دامی جهاد دانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

وی افزود: تجهیزات آزمایشگاه پایه این مرکز نیز تأمین شده است و با حمایت و مساعدت و تأمین اعتبار لازم، فاز اول این مرکز تا پایان سال جاری در شهرستان مهدی‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به مصوبه رئیس‌جمهوری در سفر به استان سمنان در خصوص انتخاب شهرستان مهدی‌شهر به‌عنوان قطب دام‌پروری کشور خاطرنشان کرد: احداث مرکز به‌نژاد دامی جهاد دانشگاهی در راستای عملیاتی شدن قطب دام‌پروری شهرستان مهدی‌شهر است.

منصفی‌راد ادامه داد: علم و دانش به‌نژاد دامی در پژوهشگاه رویان، پژوهشکده ابن‌سینا و پژوهشکده رویان اصفهان وجود دارد و این مراکز علمی آماده همکاری در راستای عملیاتی شدن قطب دام‌پروری شهرستان مهدی‌شهر هستند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی استان سمنان جهاد دانشگاهی سمنان جهاد دانشگاهی به نژاد دامی پژوهشگاه رویان پژوهشکده رویان اصفهان شهرستان مهدی شهر جهاد دانشگاهی نژاد دامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی