Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اصغر جعفری روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در همین ارتباط به مدت یک هفته آموزش‌های حضوری مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در استان تعطیل و به صورت مجازی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: استان بوشهر در حوزه زیرساخت‌های درمانی ضعف و محدودیت فراوان دارد که باید به شکل قابل قبولی برای روزهای اوج کرونا تجهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با تأکید بر اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا اندیشیده شود افزود: بخش بهداشت و درمان نوک پیکان خدمت‌رسانی در ایام کرونا به جامعه هستند ازاین‌رو توجه های لازم به کادر درمان و ارتقای زیرساخت‌های این حوزه ضروری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به آغاز پیک ششم کرونا در استان بوشهر لازم است همه بیمارستان‌ها (دولتی و غیردولتی) و درمانگاه‌ها آمادگی لازم پذیرش بیمار را داشته باشند و پزشکان نیز حدالمقدور بستری بیماران در منزل را تجویز کنند.

وی بیان کرد: تصمیم نهایی درزمینه برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن هفته آینده و در جلسه بعدی ستاد استانی مقابله با کرونا گرفته می‌شود.

جعفری در باره نیازهای بیمارستانی و درمانی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین تجهیزات و داروهای موردنیاز اعم از تقویتی، درمانی و سرم‌ها انجام گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر در مورد پیشگیری و تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در مرزها گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی، شیلات و مرزبانی استان بوشهر مراقبت‌های لازم را در مورد ملوانان داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: درزمان حاضر مراجعان سرپایی کرونا افزایش یافته و تعداد بیماران بستری نسبت به هفته قبل در استان بوشهر ۴۰ درصد رشد داشته است.

دکتر جعفر زارعی زاده اظهار داشت: به‌طور معمول و بر اساس تجربه ۲هفته پس از افزایش تعداد بیماران سرپایی، شمار بیماران بستری نیز به‌صورت لگاریتمی بالا می‌رود و انتظار می‌رود هفته آینده تعداد بستری‌ها در استان بوشهر با رشد جدی روبرو شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: کم‌توجهی به دستورالعمل های بهداشتی باعث شده تعداد افراد مبتلا به اُمیکرون در کشور بالا رود و این نگرانی وجود دارد که بی توجهی به دستورالعمل‌ها و جدی نگرفتن واکسیناسیون موجب تغییر وضعیت رنگ‌بندی برخی شهرها شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی شروع پیک ششم، کیت‌های تشخیص اُمیکرون برای نیاز ۲ هفته استان بوشهر هیه شده است و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به سرعت بالای شیوع اُمیکرون تعداد مبتلایان و در نتیجه شمار بستری شدگان به‌دفعات از سویه‌های قبل بیشتر باشد.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر بیماران کرونایی که علائم شدید و نیاز به بستری دارند با داروهای مورد استفاده در سویه‌های قبل درمان می‌شوند، کمیسیون‌های تخصصی وزارت بهداشت بزودی دستورالعمل‌های درمانی جدید را ابلاغ می‌کنند و ما آنها را اجرا خواهیم کرد.

 زارعی زاده بیان کرد: اکنون بیمارانی که علائم آنها در حد بدن‌درد، سردرد، بی‌حالی و ضعف و میزان اکسیژن خون آنها  کمتر از ۹۴ درصد است و تنگی نفس ندارند به شکل سرپایی درمان می‌شوند.

برچسب‌ها معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بوشهر ویروس کرونا اومیکرون دانشگاه علوم پزشکی آموزش مجازی دانش‌آموزان پروندهٔ خبری اومیکرون ؛ سویه تازه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بوشهر ویروس کرونا معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بوشهر ویروس کرونا اومیکرون دانشگاه علوم پزشکی آموزش مجازی دانش آموزان مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، طیبه محمدی گفت: باتوجه به اهمیت شناسایی و هدایت دانش آموزان دارای ظرفیت‌های ویژه یادگیری و همچنین کمک به رشد متعادل و همه جانبه شخصیت آنان متناسب با ساحت‌های شش گانه تربیتی و در راستای اجرای آئین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی، فرایند جهش تحصیلی دوره ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که تاریخ اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود، افزود: در این برنامه و به منظور ارتقای پایه، دانش آموزان می‌توانند در سطوح پایه‌های اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم ابتدایی در ارزیابی‌های تخصصی هوشی و روانی شرکت کنند.

محمدی اضافه کرد: جهت شرکت در این طرح، والدین متقاضی ابتدا باید درخواست کتبی خود را به مدیر مدرسه ارائه نمایند و سپس مدیر مدرسه پس از بررسی درخواست و شرایط دانش آموز، نسبت به ثبت درخواست در سامانه و دریافت مجوزهای لازم اقدام نماید.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تصریح کرد: پس از طی مراحل مذکور، والدین می‌بایست پس از دریافت راهنمایی‌های لازم از سوی مدیر مدرسه با مراجعه به سایت https://sso.my.gov.ir نسبت به نوبت گیری و شرکت در ارزیابی‌های تخصصی اقدام کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای کامل و صحیح برنامه جهش تحصیلی ابتدایی پیش بینی شده است و تمامی اطلاعات اعم از تاریخ، مکان، پرداخت هزینه و شرایط آزمون ارزیابی جهت راهنمایی دقیق والدین در سامانه مذکور برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است؛ والدین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به واحد سنجش و تشخیص اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۸۱۳۸۲۷۴۸۵۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6089507

دیگر خبرها

  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست