Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی بعد از ظهر یکشنبه در نشست مشترک ستاد شورای فرهنگ عمومی و فریضتین (ستاد امر به معروف و همچنین اقامه نمار) به میزبانی سالن ولایت فرمانداری ویژه شاهرود با بیان اینکه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا در برنامه‌های دهه فجر شاهرود هستیم، تاکید کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها ویژه نسل جوان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصت روشنگری حقایق برای نسل آینده است، افزود: جهاد تبیینی در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد زیرا تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محسوب می‌شود.

توجه به جهاد تبیینی

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه جهاد تبیین رسالت همه مسئولان و مردم است، بیان کرد: دشمنان همه امکانات خود را به کار گرفته‌اند تا در اذهان جوانان ما نفوذ کنند و خاندان پهلوی منحوس را موجه جلوه دهند و لذا باید واقعیت را درباره انقلاب و دوران گذشته به نسل جوان منتقل کرد.

امینی با بیان اینکه جوانان دوران پهلوی را ندیده و دشمنان دقیقاً از همین مقوله استفاده می‌کنند تا شبهه افکنی کنند، گفت: بیشترین جنایات در دوران طاغوت صورت گرفت و لذا باید این واقعیت‌ها را به جوانان نسل امروز بیان کرد تا واقعیت‌ها را بدانند.

دوری از تجمعات غیر ضروری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این نشست با اشاره به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر، گفت: میزان سرعت گسترش سویه اُمیکرون بسیار بالا است و از آنجا که شاهرود در وضعیت زرد و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد می‌بایست پرهیز از دورهمی و تجمعات غیر ضروری و تزریق دُز سوم واکسن را مد نظر قرار داد.

حسین شیبانی با بیان اینکه دو هفته گذشته تعداد مراجعان به مراکز درمانی و اورژانس روزانه به طور میانگین ۳۷۵ نفر بود که این میزان در هفته گذشته به ۵۰۶ نفر افزایش یافته است، ابراز داشت: این آمار نشان از افزایش و سرعت شیوع زیاد کرونا در سویه جدید دارد که باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران با تست قطعی مثبت سرپایی شهرستان‌های شاهرود و میامی از ۹۷ نفر به ۲۱۴ نفر رسیده است، افزود: هر یک نفر مبتلا به این ویروس می‌تواند فقط در شش ساعت ۱۰ نفر را درگیر کند و لذا این نشان از برد و قدرت شدید ویروس کرونا در سویه جدید دارد.

کد خبر 5412772

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ستاد ملی مقابله با کرونا دهه فجر عباس امینی فرمانداری شاهرود شورای فرهنگ عمومی مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد قزوین برنامه های دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس