Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: در دهه فجر ۶ طرح بزرگ آب و فاضلاب شامل چهار طرح آبرسانی شهری و روستایی، یک آزمایشگاه آب و یک آزمایشگاه فاضلاب با هزینه ۳۳۱ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان آبفای استان، مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به طرح‌های آماده بهره‌برداری اظهار داشت:  6 طرح بزرگ این شرکت آماده افتتاح و بهره برداری در ایام الله دهه مبارک فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشم امینی افزود: این طرح‌ها شامل چهار طرح آبرسانی شهری و روستایی، یک آزمایشگاه آب و یک آزمایشگاه فاضلاب است که با صرف هزینه ای بالغ بر 331 میلیارد تومان به اجرا درآمده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان مهم‌ترین پروژه‌ها گفت: خط اضطراری آبرسانی به اصفهان بزرگ به طول 12.3 کیلومتر و قطر 1400 میلی‌متر، مرحله اول طرح آبرسانی به شهرهای باغ‌بهادران و باغشاد و روستاهای مسیر به طول 18 کیلومتر و قطر 200 و 500 میلیمتر، طرح آبرسانی دهاقان به طول 47 کیلومتر و قطر 300 میلی‌متر و طرح آبرسانی مورچه خورت به طول 44 کیلومتر و قطر 200 و 300 میلیمتر، مهم‌ترین این پروژه‌ها است که با هدف تامین آب شرب پایدار مشترکین ساکن در این مناطق اجرا شده است.

2500 میلیارد ریال برای رفع مشکل آب و فاضلاب شادگان اختصاص یافتمجلس از عملکرد شرکت آب و فاضلاب کشور تفحص می کندروایت تسنیم از مصائب شوشتری‌ها پس از بارش‌ باران/ آب و فاضلاب به خانه‌های مردم ‌وارد شد+ فیلم

وی ادامه داد: علاوه بر این، آزمایشگاه فیزیکو شیمیایی و میکروبیولوژی آب چاه‌های فلمن با هدف پایش نمونه‌های میکروبی، بیولوژی و فیزیکوشیمیایی مناطق غربی و شمالی استان اصفهان و آزمایشگاه تصفیه خانه فاضلاب جنوب از دیگر طرح‌هایی است که آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

انتنهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آماده بهره برداری کیلومتر و قطر یک آزمایشگاه استان اصفهان طرح آبرسانی آبفای استان آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود