Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:02:47 GMT

هر شب ۱۷۰ بی‌خانمان در مددسرای مهر ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۳۴۵۳

هر شب ۱۷۰ بی‌خانمان در مددسرای مهر ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگرپور از ساماندهی ۱۷۰ بی‌خانمان به‌صورت شبانه در مددسرای مهر خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از مراجعان مددسرا به‌صورت خود معرف از خدمات این مکان بهره‌مند می‌شوند و با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما شاهد افزایش مراجعان به این مرکز هستیم و به‌همین دلیل نیز طی تدابیر اعمال شده ظرفیت این مددسرا افزایش یافته و هرشب ظرفیت ساماندهی ۱۷۰ کارتن خواب در مددسرا ایجاد شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ تهران تعداد دیگری از افراد ساماندهی شده در مددسرای مهر بی خانمان‌هایی هستند که طی گشت‌های شبانه در نقاطی همچون نقاط بی‌دفاع شهری، بوستان‌ها، پل‌های عابرپیاده و سایر نقاط شناسایی و به مددسرا منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای زمستان تاکنون حدود ۱۶۰ بی‌خانمان طی گشت‌های انجام شده ساماندهی شده‌اند، گفت: افراد ساماندهی شده در مددسرا از خدمات مختلفی همچون صبحانه، ناهار و شام، ویزیت رایگان پزشک، خدمات مددکاری و روانشناختی استفاده می‌کنند؛ ضمن اینکه افراد داوطلب جهت ترک اعتیاد به کمپ معرفی می‌شوند.

اخگرپور در پایان از آمادگی کامل منطقه ۱۹ برای اجرای طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر خبر داد و گفت: فضای لازم برای جمع‌آوری معتادان متجاهر آماده شده و به محض اختصاص سهمیه از سوی پلیس مواد مخدر این فعالیت در نقاط تعیین شده آغاز می‌شود.

کد خبر 5412812

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری منطقه 19 تهران بی خانمان شهرداری تهران شورای شهر تهران نمایشگاه گردشگری حمل و نقل سازمان هواشناسی غلامحسین محسنی اژه ای اعتیاد علیرضا زاکانی تیم ملی فوتبال ایران نمایشگاه گردشگری تهران پلیس راهور سازمان قضایی نیروهای مسلح بارش برف سفر استانی بی خانمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، هواشناسی برای سه روز آینده در برخی نقاط استان بارش‌های رگباری را پیش بینی و اعلام کرده از اواخر هفته با ورود سامانه جدید بارشی؛ آسمان برخی نقاط استان بارانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • پیش بینی جو پایدار در استان سمنان