Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ کمیسیون قضایی با مصوبه امروز خود مسئولان را مکلف کرد تا در سامانه رصد مسئولان اموال و دارایی‌های همسر، فرزند و افراد تحت تکفل‌شان را ثبت کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ اعضای کمیسیون قضایی در جلسه امروز خود ادامه رسیدگی به طرح رصد اموال و دارایی‌های مسئولان و نظارت بر سفرهای آنها را در دستور کار خود داشت تا ماده ۵ این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ براساس مصوبه امروز کمیسیون قضایی مجلس مسئولان مکلف شدند تا اموال همسر، فرزند و افراد تحت تکلف خود را در سامانه رصد اموال مسئولان ثبت کنند.

وی اظهار داشت: همچنین براساس این مصوبه هیأتی با عضویت سه قاضی و در صورت نیاز با عضویت نمایندگان مجلس و اعضای دولت در صورتی که شبهه‌ای در مسائل مالی و یا انجام سفرهای یک مسئول پیش بیاید را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس حاضر شد و گزارشی از اقدامات انجام شده و نیز برنامه‌های پیش‌رو این مرکز به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون قضایی مجلس مرکز پژوهش های مجلس بابک نگاهداری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمیسیون قضایی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟

 حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و بار دیگر این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

گفتنی است با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس