Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- عباس سروری در نشستی خبری که امروز(۱۰ بهمن) برگزار شد، گفت: طی این مدت جلسات متعددی با مسئولین ارشد استان برگزار شد و دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها و راهبردها را با تشکیل ۲۷ کمیته تخصصی مشخص کردیم.

همچنین نشست‌هایی را با برخی دستگاه‌های اجرایی همچون شهرداری داشتیم تا در بحث تبلیغات محیطی و تزئینات شهری برای این دهه پیش بینی‌های لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش شده تا برنامه‌های امسال بیشتر مردمی باشد؛ در این راستا جلساتی را با سازمان‌ها و نهادهای مردمی داشتیم تا آن‌ها را هم در اجرای برنامه‌های این دهه پای کار بیاوریم.

به گفته سروری، راهبرد اصلی برنامه‌های امسال "جهاد تبیین و روایتگری انقلاب" و شعار آن را "جشن ملی ۱۴۰۰" است؛ برنامه‌های در نظر گرفته شده امسال را با رویکرد جشن، امیدآفرینی و مردمی بودن اجرا خواهیم کرد. در استان کرمانشاه چند هزار برنامه را در حوزه های مختلف برای این دهه تدارک دیده‌ایم که رویکرد اصلی در برگزاری آن‌ها تبیین انقلاب است.

 انقلاب اسلامی یک پدیده بی‌نظیر در عصر حاضر است؛ از زمانی که انفلاب اسلامی شکل گرفت تاکنون با بحران‌های مختلفی از غائله‌های قومی، ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و در حال حاضر هم کرونا مواجه بوده‌ایم که باعث شده مردم ما نتوانند حلاوت این پیروزی را بچشند و از طرفی فرصتی برای تبیین آن به‌وجود نیامده و کوتاهی‌هایی در آن شده است؛ بنابراین این یک دهه فرصت مناسبی فراهم کرده تا به تببین انقلاب به‌ویژه برای حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد جمعیتی که قبل از انقلاب را ندیده اند، بپردازیم.

در برگزاری این برنامه ها تلاش شده تا به سلایق مختلف برای رده‌های سنی مختلف و اقشار گوناگون توجه شود؛ شروع این برنامه ها از روز ۱۲ بهمن خواهد بود که در این روز سه برنامه شاخص شامل نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس، تجدید عهد با آرمان‌های امام(ره) و شهدا با حضور و سخنرانی مسئولین ارشد استان در مزار شهدا و رژه موتورسواران از میدان امام(ره) تا مزار شهدا برگزار می شود. روز ۱۴ بهمن نیز جشن میهمانی لاله‌ها را با غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا همزمان در کرمانشاه و دیگر شهرستان‌های استان خواهیم داشت.

 در دهه مبارکه فجر هر روز در یک شهرستان استان یک جشن ویژه برگزار خواهد شد، همچنین در شب ۲۲ بهمن که شب پیروزی انقلاب اسلامی است، همراه با بانک الله اکبر، نورافشانی آسمان شهر کرمانشاه را در دو نطقه محوطه شهرداری و پارک کوهستان خواهیم داشت.

در روز ۲۲ بهمن نیز یک مسیر برای راهپیمایی این روز تعیین شده که از مسجد آیت الله بروجردی تا مسجد جامع خواهد بود و در طول مسیر نیز دستگاه‌های مختلف غرفه‌هایی را برپا خواهند کرد که البته این برنامه تا به این لحظه پابرجاست، اما اگر ستاد مقابله با کرونای استان دستورالعملی صادر کند، بنابر آن تصمیم دیگری خواهیم داشت.

در برنامه های امسال روی مردمی بودن آن‌ها تاکید کرده‌ایم و در تمام محلات و شهرک‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را خواهیم داشت و از طرفی بنا داریم تا نقش کرمانشاه در وقوع انقلاب، مساجدی که پایگاه انقلاب بوده‌اند و اتفاقاتی که در آن سال‌ها در کرمانشاه افتاده را نیز روایت کنیم.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی 22 بهمن برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، منوچهر فتاحی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

وی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

فتاحی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 750089

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد