Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:46:34 GMT

لژیونر ایرانی به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۴۱۵۳

لژیونر ایرانی به کرونا مبتلا شد

نتیجه تست کرونای محمد محبی، وینگر تیم سانتاکلارا مثبت از آب درآمد و او به‌همین بهانه قادر به همراهی تیمش در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال نخواهد بود.

 به گزارش ورزش سه، تیم پزشکی باشگاه سانتاکلارا بعد از گرفتن تست کرونا از اعضای این تیم اعلام کرد نتیجه تست محمد محبی مثبت است.  این بازیکن به قرنطینه رفته‌ و به‌همین خاطر روز سه‌شنبه در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال قادر به همراهی تیمش مقابل بوآویشتا نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این اتفاق در حالی برای محمد محبی رخ داده‌ که او بعد از پایان دوران مصدومیت به ترکیب تیم سانتاکلارا راه پیدا کرده بود و در دو هفته اخیر نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشت . محمد محبی در بازی با مورینسی در حضور ۱۴ دقیقه‌ای خود در زمین موجب اخراج بازیکن حریف شد و زننده گل دوم سانتاکلارا بود. در نیمه‌نهایی لیگ کاپ هم در بازی با بنفیکا محمد محبی در دقایق پایانی بازی وارد میدان شد اما با وجود تلاش فراوان نتوانست جلوی شکست دو بر یک تیمش را بگیرد. البته ده‌نفره شدن سانتاکلارا به این تیم اجازه نداد نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.

 

محمد محبی که امیدوار بود با ادامه این روند به ترکیب ثابت سانتاکلارا راه یابد حالا باید دو هفته در قرنطینه باشد و بعد از تست منفی در تمرینات حاضر شود.

سانتاکلارا محمد محبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سانتاکلارا محمد محبی محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!