Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@19:34:01 GMT

۱۵ شهر خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۴۴۵۵

۱۵ شهر خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

محمدحسین سرمست گفت: اکنون ۱۵ شهر خوزستان زرد شده است و اگر رعایت نکنیم اُمیکرون گریبانگیر خانواده‌ها خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدحسین سرمست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت و گو با رهیاب گفت: مطابق جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا در استان خوزستان تعداد شهر‌های زرد استان از ۱۰ شهر به ۱۵ شهر افزایش یافت و بر این اساس شهر‌های اهواز، کارون، هویزه، دشت آزادگان، رامهرمز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، شوشتر، ایذه، مسجدسلیمان، دزفول، شوش، خرمشهر و آبادان در وضعیت زرد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خروج شهر‌ها از وضعیت آبی و ورود به منطقه زرد نشانه قطعی از موج جدید کرونا است.   سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: سرعت انتشار اُمیکرون بسیار بیشتر از گونه‌های قبل است تا حدی که در فاصله کوتاه رنگبندی شهر‌ها تغییر می‌کند و اگر شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود آتش اُمیکرون گریبانگیر خانواده‌ها خواهد شد.   سرمست ادامه داد: مداخله فوری و اهتمام ویژه به رعایت نکات بهداشتی می‌تواند خوزستان را از گرفتاری دراین موج نجات دهد.   وی بیان کرد: مردم و همه دستگاه‌ها از هم اکنون هوشیارانه در برابر موج جدید کرونا عمل کنند. فرصتی که اینک برای مقابله با امیکرون داریم در هفته‌های آینده نخواهیم داشت.   انتهای پیام/  

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: تصادف هفت دستگاه خودرو در محور شوش - اهواز در روز دوشنبه سه نفر مصدوم بر جا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی گفت: در این تصادف خودروهای پراید، پژوپارس، نیسان، 2 کامیون، ایسوزو و نیسان دو کابینه به دنبال لغزندگی جاده ناشی از بارندگی با هم برخورد کردند.

وی افزود: 2 دستگاه آمبولانس 115 از شوش به محل حادثه اعزام شد اما مصدومان شامل سه مرد در رده سنی 36 تا 39 ساله با رضایت شخصی به بیمارستان منتقل نشدند.

به گزارش تسنیم، تصادف 2 دستگاه خودرو در سه راهی گتوند طی 24 ساعت گذشته نیز یک کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد