Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سیدرضا مرتضوی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه متأسفانه می‌بینیم که هویت و مختصات انقلاب ما در م روزها توسط رسانه‌های دشمن برای ما روایت می‌شود، اظهار داشت: این زنگ هشداری است که باید خیلی مراقبت کنیم چراکه این افراد قسم خورده اند که حتی کشور و مردم ایران یک روز هم رنگ آرامش به خود نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستاوردها و برکات انقلاب باید برای نسل آینده تبیین شود

وی با بیان اینکه وضعیت کشور ما نسبت به پیش از انقلاب به مراتب بهتر و مطلوب‌تر است، ابراز داشت: یکی از مهمترین وظایف مدیران و مسئولین در حال حاضر این است که دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی را تبیین و برای آینده سازان کشور به طور مشخص بیان کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دوره مدیریتی برای یک مسئول در دولت کنونی شرایط خاص خود را می‌طلبد، تصریح کرد: در دولت حجت الاسلام رئیسی مدیر با پذیرش یک مسئولیت وارد یک اردوی جهادی می‌شود که هم ممکن است برای او هزینه داشته باشد و هم اینکه قید بسیاری از موارد مطلوب و علاقه مندی های خود را باید بزند.

وی دوره مدیریت کنونی را همچون یک مجاهدت تمام عیار دانست و خاطرنشان کرد: مدیر در یک پست مسئولیت در این دولت باید بی واسطه با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته و با همه احاد جامعه و گروه‌های سیاسی کار کند.

دولت کنونی دارای رویکردی جهادگونه و پرکاری است

مرتضوی با بیان اینکه دولت کنونی دارای رویکردی جهادگونه و پرکاری است، گفت: لازم است مدیرانی که در این دولت مسئولیت پذیرفته اند خود را مطابق با شرایط کنونی وفق دهند و شبانه روز در حال خدمت به مردم باشند.

وی یکی از مهمترین وظایف مدیران را ارتباط صحیح و بی واسطه با رسانه‌ها دانست و یادآور شد: رسانه زبان گویای مردم و یک پل ارتباطی مؤثر بین مدیران و مسئولین و مردم است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مسئولین و مدیران باید حقوق مردم را توسط رسانه‌ها برای آنها تبیین کنند، تاکید کرد: استفاده از نظریات و تجارب نخبگان نیز باید مورد تاکید مدیران و مسئولین باشد.

کد خبر 5412862

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اصفهان دولت سیزدهم اصحاب رسانه مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • باید حرکت‌های دانشجویی در حمایت از غزه در جوامع بین‌المللی تبیین شود
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند