Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نائینی شامگاه یک شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانداری ویژه کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی بن باقر (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکات خون شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران و رزمندگان و جهادگران عرصه‌های مختلف توانسته است با قدرت به کار خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف دولت سیزدهم در خدمت به مردم و تاکید اعضای دولت بر خدمت جهادگونه ابراز داشت: دولت سیزدهم برخاسته از روح انقلاب و بر پایه خدمت به مردم شکل گرفته و مدیران و مسئولان این دولت هم باید همین گونه باشند.

نماینده ویژه رئیس مجلس در منطقه کاشان با اشاره به اینکه رویکرد اصلی دولت سیزدهم در مسائل اقتصادی متکی بر اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: البته دولت در همین مدت کوتاه هم ثابت کرده است که دارای یک دیپلماسی فعال بین المللی برای حل مشکلات مردم بر پایه حفظ عزت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی یکی از امتیازات این دولت را استفاده از جوانان خلاق و فعالی و انقلابی در مناصب و پست‌های مدیریتی دانست و گفت: این دولت به جای کدخدامحوری بر پایه خدامحوری کار و فعالیت می‌کند.

نائینی یکی از مهمترین آفت‌های هر دولت را تفرقه دانست و افزود: باید اذعان کرد که تفرقه و اختلاف از یک سو و فراموشی هدف از سویی دیگر می‌تواند هر دولت و حتی انقلاب اسلامی را به خطر اندازد.

گفتنی است در مراسم تکریم و معارفه فرمانداری ویژه کاشان که با حضور مدیران و مسئولین محلی و استاندار اصفهان برگزار شد از خدمات علی اکبر مرتضایی قهرودی فرماندار قبلی کاشان تجلیل و محمدشریف زارعی با حکم استاندار اصفهان به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان منصوب شد.

زارعی متولد سال ۱۳۵۸ و دارای مدرک دکترای مکانیک و پیش از این نیز عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) بوده است.

کد خبر 5412877

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کاشان انقلاب اسلامی ایران تفرقه افکنی مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم امینی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی شازند افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه خانه برای ۹.۳ میلیون نفر جمعیت کشور تعریف شده بود که شاخص برخورداری از آبفا به ۵۷ درصد برسد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌ها تصفیه‌خانه شازند و آستانه در استان مرکزی است که امروز اولین انشعاب فاضلاب این طرح نصب و مردم از نعمت آن بهرمند شدند.

امینی گفت: اقدام ارزشمند دیگر در راستای حفاظت از منابع آب، بحث استفاده از ظرفیت صنایع برای پساب است که در دنیا نیز مورد اقبال قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یکی دیگر از طرح‌هایی که مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد، آب‌رسانی به پنج و هفت دهم میلیون نفر جمعیت کشور است.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم ۲۵ پروژه برای آبرسانی به مناطق مختلف برنامه‌ریزی شده و تاکنون ۱۵ طرح به بهره‌برداری رسیده که یکی از این طرح‌ها، مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی شازند و آستانه است که ۱۰ روستا از مزایای آب شرب کیفی آن بهرمند می‌شوند.

امینی ادامه داد: حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در این شهر اختصاص پیدا کرده است.

وی در خصوص جهاد آبرسانی تاکید کرد: در سطح کشور در راستای تأمین آب پایدار کشور، برنامه‌ای در قالب جهاد آبرسانی به دولت ارائه شده که ۱۰ هزار روستا را تأمین آب پایدار انجام می‌دهد.

امینی تاکید کرد: آبرسانی پایدار به پنج هزار و ۲۰۰ روستای کشور طی ۲ سال گذشته در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: آبرسانی به ۱۰ هزار روستای دیگر با کمک قرارگاه امام حسن و جهاد آبرسانی پیش بینی شده و این پروژه از طرح‌های اثرگذار بعد از انقلاب است.

امینی افزود: مردم شازند و آستانه با خرید انشعاب فاضلاب آلودگی را از محل زندگی خود جمع کنند و آبفای استان مرکزی نیز در فروش حق انشعاب فاضلاب به مردم این مناطق کمک‌های ویژه به شکل نقد و اقساط را انجام خواهد داد.

کد خبر 6094336

دیگر خبرها

  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود