Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:56:40 GMT

خرید ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای شهرداری اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۵۰۴۲

خرید ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری طی توییتی در صفحه شخصی خود اظهار کرد: طی بازدید از کارخانه دلتاماشین، ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شامل لودر، مینی‌لودر، گریدر و بیل مکانیکی برای شهر اردبیل خریداری شد تا عقب‌ماندگی ۱۰ ساله در این زمینه جبران شود.

متن توییت شهردار اردبیل به شرح ذیل است: «امروز ضمن بازدید از کارخانه دلتاماشین، ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شامل لودر، مینی‌لودر، گریدر و بیل مکانیکی خریداری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۰ سال اخیر، حتی یک دستگاه برای شهرداری تهیه نشده بود اما همشهریان عزیز بدانند روند تأمین و تجهیز را جهت جبران عقب‌ماندگی چندساله، به جد پیگیری خواهیم کرد.»

 

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار اردبیل برف ماشین آلات سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی