Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل نوری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس افزود: مرحله دوم دور رفت این مسابقات از هشتم تا دهم بهمن ماه جاری به میزبانی همدان برگزار شد و امروز یکشنبه تیم "خانه بسکتبال ارومیه" در سومین مسابقه خود موفق شد ۷۶ بر ۶۸ تیم "خانه بسکتبال اسدآباد" را شکست دهد.

وی اظهار داشت : با کسب این نتیجه تیم "خانه بسکتبال ارومیه" با ۲ برد و یک شکست بالاتر از تیم "توفارقان آذرشهر" در صدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: تیم "خانه بسکتبال ارومیه" در ۲ بازی قبلی خود به ترتیب ۸۶ بر ۷۷ "توفارقان آذرشهر" را شکست داد و مقابل "پاس ناجای کامیاران" با نتیجه ۹۸ بر ۸۰ شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه میزبانی دور برگشت مسابقات به ارومیه واگذار شده است گفت: امیدواریم با این تیم جوان و حمایت کارخانه اُیاز به عنوان حامی مالی تیم، جواز صعود به دور بعدی لیگ دسته یک کشور را کسب کنیم.

به گزارش فارس، در گروه "ب" لیگ دسته یک چهار تیم "توفارقان آذرشهر"، "خانه بسکتبال ارومیه"، "خانه بسکتبال اسدآباد" و "پاس ناجا کامیاران" حضور داشتند که بعد از نماینده ارومیه نماینده آذرشهر در رده دوم ایستاد.

در منطقه شمال لیگ دسته یک بسکتبال ۳۲ تیم در هشت گروه حضور دارند.

انتهای خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز خانه بسکتبال ارومیه لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود