Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان اکبری عصر یکشنبه پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم پیکان تهران تلاش خود را برای ماندن در رده های بالای جدول و حضوری قدرتمندانه در مرحله پلی آف انجام می دهد ولی با توجه به شیوع سویه آمیکرون بهتر است مسابقات نهایی به صورت متمرکز در تهران برگزار شود تا با کاهش سفرهای طولانی شاهد هر چه کیفی تر شدن رقابت های لیگ ایران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:تیم پیکان در شروع فصل به دلیل مصدومیت 5 تن از بازیکنان اصلی اش همچون تشکری، فیاضی، یلی، وادی و فلاح را در اختیار نداشت ولی با بهبود وضعیتش از هفته هشتم وارد کوران اصلی بازی ها شده است.

اکبری ادامه داد: من به عنوان مربی که سال گذشته هدایت تیم شهرداری ارومیه را تجربه کرده ام به خوبی درک می کنم که مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را برای نتیجه گیری هر چه بهتر در لیگ به کار بسته است ولی این تیم وارد بحران شده است ولی با حمایت همه جانبه می تواند خود را از مشکلات به وجود آمده بیرون بکشد.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: امروز مسابقه سختی برای هر 2 تیم رقم خورد و اثرات سرما خوردگی بازیکنان در روند و کیفیت بازی تاثیر بسزایی داشت ولی پیکان با وجود اینکه در ست شماری 2 بر یک عقب بود توانست از ست چهارم به بعد با تعویض های به موقع نبض بازی را در دست گرفته و پیروز میدان شود.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم پرطرفدار و قابل احترام شهرداری ارومیه افزود: مردم شهر ارومیه در قلب من جا دارند و شایسته داشتن یک تیم منسجم و قدرتمند هستند و مطمئن هستم این تیم می تواند با رهایی از بحران به روزهای اوج خود بازگردد.

وی در خصوص قطع ارتباط با تیم شهرداری ارومیه گفت: من نه به خواسته خودم، بلکه بنا به تصمیم گیری مسئولان باشگاه از این تیم جدا شده و هدایت پیکان تهران را پذیرفتم.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته بیست و دوم لیگ برتر کشور امروز یکشنبه 10 بهمن ماه در ماراتنی حساس و نفس گیر مقابل پیکان تهران شکست خورد و سومین باخت متوالی خود را رقم زد و  روز چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری میهمان همنام گنبدی خود خواهد بود.

انتهای خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز شهرداری ارومیه پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم

دریافت 948 KB

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم های نود ارومیه و اسپاد تهران که از اهمیت بالایی برای تیم میزبان برای بقا در لیگ دو برخوردار بود، حواشی بسیار عجیبی داشت. در دقیقه ۱۱ مسابقه و پس از توقف بازی به دلیل درگیری کادر فنی نود ارومیه با کادر فنی اسپاد، ناگهان یکی از اعضای باشگاه نود ارومیه، به صورت مربی بدنساز اسپاد تهران سیلی می‌زند.

کد خبر 849014 برچسب‌ها ویژه ورزشی استان آذربایجان غربی فوتبال

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد