Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – هری کین کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس به تازگی قرارداد اجاره یک ساله ی عمارت جدید خودش را امضا کرد. ساختمانی هفت خوابه دارای سینما و اتاق برای کارکنان و سیستم آسانسور که فوق العاده زیبا، مدرن و مجهز به سیستم های امنیتی است.

از نکات مهم در ارتباط با این عمارت نگهبان امنیتی ۲۴ ساعته حاضر در خانه کاپیتان تیم ملی انگلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق و همزمان شدنش با سرقت از خانه مجیدی موجب شد تا خیلی از فوتبالیست های سرشناس کشورمان و البته دیگر سلبریتی‌های ساکن پایتخت بیش از پیش به امنیت محل سکونت شان اهمیت بدهند.از جمله موارد مهم برای کین امنیت بالای این عمارت بوده است. چرا که به تازگی عنوان شده گروه ضربت اسکاتلندیارد باند جنایتکاری را مورد هدف قرار داده که تاکنون به خانه ستاره هایی مانند فرانک لمپارد و همسرش کریستین، وارث فرمول وان تامارا اکلستون و سرآشپز مشهور مارکوس وارینگ حمله کرده و مقادیری پول و اشیای قیمتی را به سرقت برده اند.

بی شک فرهاد مجیدی که حالا مقادیر زیادی از مدارک مهم ملکی و شخصی اش، به اضافه چندین ساعت گرانقیمت و دلار را از دست داده باید از تجربیات دیگر ستاره های فوتبال دنیا همچون هری کین درس بگیرد تا از این پس محل در راعایت اصول امنیتی محل سکونتش دقت بیشتری به خرج بدهد.

پیش از این سارقان به خانه احمدرضا عابدزاده و عادل فردوسی پور هم دستبرد زده بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هری کین فرهاد مجیدی استقلال عادل فردوسی پور علی دایی فرهاد مجیدی هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم

صحبت های محمد کریمی پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (10.5MB)

دیگر خبرها

  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه