Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – غلامرضا عنایتی مهاجم سابق استقلال و آقای گل پیشین آبی پوشان که در دیدار نمادین منتخبین سرخابی مقابل تیم ۹۸ از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار پارگی شد برای دومین بار ظرف این مدت، تاریخ جراحی زانویش را به تعویق انداخت.

عنایتی پیش از این قصد داشت بعد از بازی ششم بهمن مقابل استقلال زانویش را عمل کند که پس از لغو این دیدار ، تصمیم گرفت زانویش را پس از پایان فصل جاری لیگ برتر به تیغ جراحان بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر باشگاه هوادار در این باره به خبر ورزشی گفت: «ما هم نگران شرایط سرمربی‌ تیم بودیم اما رضا عنایتی اعلام کرده که فعلاً می‌تواند با همین شرایط به کارش ادامه بدهد و نمی خواهد غیبتش در تمرینات خدشه‌ای در روند کار تیم به وجود بیاورد».

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار جمعه ۱۵ بهمن در ورزشگاه انقلاب کرج و از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد. بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر با گل جعفر سلمانی به سود استقلال به پایان رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال رضا عنایتی استقلال رضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد