Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «لایه‌های دروغ» گفت: خوشبختانه امسال با فیلم «لایه‌های دروغ» از رامین سهراب در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت و امیدوارم امسال بتوانم تا نامزدی و دریافت سیمرغ بلورین این جشنواره پیش بروم.  نادر فلاح در گفت‌وگو با میزان، درباره حضورش در چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه امسال با دو فیلم «لایه‌های دروغ» از رامین سهراب و فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» از امید شمس در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت و امیدوارم امسال بتوانم تا نامزدی و دریافت سیمرغ بلورین این جشنواره پیش بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی درباره شانس دریافت سیمرغ بلورین در چهلمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: من هیچ وقت ناامید نمی‌شوم، اما امسال به واسطه حضورم در دو فیلم خوب جشنواره فکر می‌کنم که نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگری خواهم شد. 

فلاح درباره حضورش در فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» اضافه کرد: فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» از جمله آثاری است که به نظرم در چهلمین جشنواره فیلم فجر دیده خواهد شد، این فیلم جای خالی سینمای اکشن را پر کرده و تنوع خوبی برای مخاطبان این دوره از جشنواره فیلم فجر خواهد بود. 

این بازیگر سینما در همین رابطه ادامه داد: در ابتدا گفت‌وگوی کوتاهی با رامین سهراب داشتم، وی از مجموعه آثار قدیمی خود چند فیلم را نشانم داد، به شخصه به سینمای اکشن علاقه دارم و با دیدن این تصاویر جذب شدم تا در فیلم سینمایی «لایه‌های دروغ» به ایفای نقش بپردازم. 

وی در همین رابطه ادامه داد: «لایه‌های دروغ» ژانر بسیار متفاوتی دارد که تقریبا در سینمای ایران نداشتیم. در خود قصه، به کاراکتر‌ها خوب پرداخته شده بود. حتی یک کاراکتر ساده دم دستی هم نداشتیم و به همه کاراکتر‌ها کامل پرداخته شده بود. فیلمنامه و اینکه کاراکتر من در فیلم موثر باشد برای من خیلی مهم است؛ این موضوع در «لایه‌های دروغ» وجود داشت.  این اثر به‌خصوص با شرایط تولید اثر در سینمای ایران به لحاظ ساختاری فیلمی سخت به حساب می‌آید. 

بازیگر فیلم «ملاقات خصوصی» درباره همکاری با یک کارگردانان فیلم اولی اضافه کرد: همواره همکاری با کارگردانان جوان برای من جذاب بوده، زیرا سرشار از انرژی و ایده‌های نو هستند، آن‌ها سینمای روز دنیا را می‌شناسند، فیلم زیاد می‌بینند و سعی می‌کنند که مخصوصا در اولین کار بهترین خود را ارائه دهند.

فلاح در همین راستا خاطرنشان کرد: کارگردانانی که فیلم‌های اولشان را می‌سازند از من برای ایفای نقش در آثارشان دعوت می‌کنند و من به این علت دوست دارم با آن‌ها همکاری کنم که اشتیاق بی‌نظیری برای ساخت اولین اثر حرفه‌ای‌شان دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر فیلم فجر 40 نادر فلاح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما جشنواره فیلم فجر فیلم فجر 40 نادر فلاح دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر لایه های دروغ فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها "نقره‌داغ" می‌شوند


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شهادت دروغ در دادگاه‌ها موضوعی است که نمی‌توان آن را کتمان کرد اما باید دانست دروغی که در محکمه به زبان بیاید می‌تواند به صدور حکم غلط علیه کسی ختم شود یا حتی منجر به مرگ شخصی شود.

متأسفانه میزان شهادت دروغ در دادگاه‌ها هر چند قابل اندازه‌گیری دقیق نیست اما آمار بالایی را به خود اختصاص داده است و گروهی که با عنوان شاهدان حرفه‌ای شناخته می‌شوند در مقابل مجتمع‌های قضایی پیشنهاد شهادت دروغ را به طرفین دعوی مطرح می‌کنند.

طبق آنچه کارشناسان حقوقی و قضایی اعلام می‌کنند، شهادت کذب گاهی می‌تواند منجر به خسارات جبران‌ناپذیری بشود مثلاً ساختمانی که قرار است خانه چند زوج جوان و خانواده شود با یک شهادت دروغ نیمه‌کاره رها شود یا مغازه و کسب و کاری تعطیل شود، آبروی کسی برود یا اینکه یک خانواده از هم متلاشی شود.

 

مرکز حفاظت قوه قضاییه هر از چند گاهی خبر دستگیری اعضای بایند شهادت دروغ را منتشر می‌کند اما باز هم خلأهای قانونی، اجازه فعالیت شاهدان حرفه‌ای را مهیا می‌سازد.

بر این اساس قوه قضاییه برای جلوگیری از شهادت کذب، علاوه بر راه‌اندازی "سامانه شهود و مطلعین" که شهود حرفه‌ای و غیرواقعی را ـ بر اساس کد ملی شاهدان و تعداد حضور آن‌ها در پرونده‌های قضایی در طول مدت زمانی مشخص ـ شناسایی می‌کند، در پیش‌نویس لایحه تعزیرات فصلی، قانون افزایش مجازات شهادت کذب را هم پیش‌بینی کرده است.

اما با توجه به قانون پیشنهادی جدید، اگر کسی در دادگاه سوگند دروغ یاد کند به مجازات اجتماعی درجه 7 یعنی 91 روز تا 6 ماه زندان، جزای نقدی، بین 11 تا 30 ضربه شلاق و 6 ماه محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم می‌شود.

اگر سوگند دروغ آن فرد در أی دادگاه مؤثر باشد مجازات سنگین‌تر درجه 6 یعنی حبس بیشتر از 6 ماه تا دو سال، جزای بیشتر از 20 میلیون ریال تا 80 میلیون ریال، شلاق تعزیری از 31 تا 99 ضربه و محرومیت از حقوق اجتماعی بیشتر از 6 ماه تا 5 سال در انتظار شاهد دروغ‌گوست.

اگر شهادت دروغ منجر به مجازات‌هایی مثل سلب حیات، حبس ابد یا زندان درجه یک شود، شاهد کاذب به مجازات سخت درجه 5 یعنی حبس بیشتر از 2 تا 58 سال، جزای نقدی بیشتر از 80 میلیون ریال تا 180 میلیون ریال و محرومیت از حقوق اجتماعی بیشتر از 5 تا 15 سال محکوم می‌شود.

حالا اگر کسی به صورت حرفه‌ای و در ازای دریافت پول و مال حاضر به شهادت دروغ باشد باید بداند که در هر حالتی مجازات او، یک درجه تشدید خواهد شد.

حتی اگر یک کسی در ادارات شبه قضایی مثل شعب سازمان تعزیرات حکومتی یا تخلفات اداری و انتظامی شهادت دروغ بدهد و شهادت او مؤثر باشد یکی از مجازات‌های درجه 7 در انتظار اوست.

البته دادگاه در قبال کسانی که از شهادت دروغ خود پشیمان هستند، نگاه رئوفانه‌ای دارد؛ کسی که سوگند دروغ خورده اما پیشمان شده و به صورت رسمی در عدلیه اعلام کند که شهادت او دروغ بوده، به تشخیص دادگاه ممکن است از مجازات معاف شود یا اینکه در نهایت یک یا دو درجه تخفیف در مجازات او اعمال کند.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های ژئوپلیتیکی کشورهای شیخ‌نشین؛ از اختلافات پیچیده سرزمینی تا همگرایی در ساختارهای اجتماعی ـ تاریخی
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها "نقره‌داغ" می‌شوند
  • گوشته زمین آنقدر داغ است که صفحات پوسته زمین بر آن شناورند!
  • استفاده از آبرسان چگونه پوست را روشن می‌کند؟
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران