Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: با پیگیری‌های استاندار محترم تهران ، اقدامات صورت گرفته برای واگذاری زمین بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ثمر رسید و زمین پروژه تحویل دانشگاه شد.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران درباره واگذاری بیمارستان و اتفاقات جدید در خصوص این مرکز درمانی گفت: با پیگیری‌های استاندار محترم تهران ، اقدامات صورت گرفته برای واگذاری زمین بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ثمر رسید و زمین پروژه تحویل دانشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پی سفر سال گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی به پیشوا و با پیگیری نماینده شهرستان در مجلس ، ردیف بودجه تملک ، احداث و تکمیل بیمارستان از محل اعتبارات ملی پیش‌بینی و با پیگیری‌های دستگاه قضایی نیز ، رای دادگاه بدوی و تجدید نظر مبنی بر خلع ید دانشگاه آزاد صادر گردید. 

فرماندار پیشوا افزود: از آن پس پیگیری‌های زیادی برای تسریع فرآیند شروع عملیات اجرایی بیمارستان صورت گرفت و امروز به این خواسته دیرینه مردم جامه عمل پوشانده شد. 

تاجیک نوری خاطر نشان کرد: این رویداد مبارک را به مردم شریف شهرستان پیشوا تبریک گفته و امیدوارم با تامین اعتبار لازم و همت دانشگاه علوم پزشکی این پروژه در کمترین زمان ممکن تکمیل شود تا مردم این دیار نیز طعم خوش خدمات بهداشت و درمان نظام سلامت را بچشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمارستان پیشوا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه