Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شنیدیم امسال گران قیمت‌ترین بازیکن پرسپولیس رضا اسدی است که با سر و صدای بسیار زیادی به این تیم آمد اما می‌توان او را یکی از ناکارآمدترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل حساب کرد.

او که در رقابت با استقلال به پیراهن پرسپولیس رسید قراردادی به ارزش ۹ میلیارد تومان با سرخ‌ها امضا کرده که البته با آپشن‌های در نظر گرفته شده شاید دریافتی او به بالای ۱۰ میلیارد تومان هم برسد!

این رقم عجیب در حالی برای این بازیکن ثبت شده که او به دلیل بازی‌های ضعیف، در برخی از بازی‌ها حتی در ترکیب پرسپولیس حضور نداشت و از روی نیمکت بازی تیمش را تماشا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالا رفتن رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس باعث شده تا کار مدیریت باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان به سختی انجام شود.

تمرین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته  تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان تعطیل شد و سرخ‌پوشان با وجود حضور در ورزشگاه شهید کاظمی اعتصاب کرده و حاضر به تمرین نشدند.

این در حالی است که با وجود ۱۶ هفته از برگزاری بازی‌های لیگ برتر فقط ۲۸ درصد قرارداد بازیکنان به آن‌ها پرداخت شده و این موضوع اعتراض بازیکنان را در پی داشته است.

بالا بردن عجیب رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس توسط مدیریت قبل، یکی از دلایلی است که پرداختی به سرخ‌ها را به تعویق افتاده چرا که برای پرداخت حداقل ۱۰ درصد از قراردادها به رقمی در حدود ۱۵ میلیارد تومان نیاز بوده که تهیه آن برای مدیریت فعلی هنوز ممکن نشده است.

شاید جالب تر باشد بدانید از قرارداد رضا اسدی مبلغ ۳ میلیارد تومان را محمد یوسفی تاجر مقیم دُبی و طرفدار قدیمی تیم پرسپولیس پرداخت کرده است!

این تاجر ایرانی ساکن امارات وقتی ناتوانی باشگاه در خرید رضا اسدی در نقل و انتقالات تابستانی را دید دست به جیب شد و خودش ۳ میلیارد تومان از مبلغ قرارداد فصل جاری رضا اسدی را پرداخت کرد تا این بازیکن قرمزپوش شود.

چه بسا تاجر پرسپولیسی مقیم امارات اگر می دانست این بازیکن درپرسپولیس به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل می شود هرگز چنین مبلغی را از جیبش هزینه نمی کرد.

به هر حال یکی از مشکلات پرسپولیس نیز تأمین مبلغ قرارداد نسبتا سنگین رضا اسدی هافبک نیمکت نشین این تیم است!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس رضا اسدی پرسپولیس خبر ویژه رضا اسدی یحیی گل محمدی میلیارد تومان رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس