Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه نرژی است که باید از ین ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی بیکاری را یکی از چالش‌های مهم در استان دانست و اضافه کرد: به منظور اشتغال نیروهای بومی استان در پارس جنوبی تلاش و پیگیری‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم و امیدواریم شاهد تحقق مطالبات استان در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر بیان کرد: برای تسریع در اجرایی شدن مصوبه اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی، اخیراً با معاون منابع انسانی وزارت نفت و رئیس شرکت نفت توافق کردیم که این مهم محقق شود.

وی افزود: روند ارتقای مدیریت نیروهای بومی در صنعت نفت باید سرعت بگیرد و شاهد حضور نیروهای بومی بیشتری در پست‌های مدیریتی پارس جنوبی باشیم.

محمدی‌زاده ادامه داد: منابع مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی باید در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: باید به اطلاع همه برسانم که منابع مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی اعم از پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و.. به چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیر اختصاص دارد.

استاندار بوشهر گفت: اعتباراتی که در مورد مسئولیت‌های اجتماعی تعیین می‌شود و منابعی که در این زمینه کسب می‌کنیم باید برای چهار شهرستان ذکر شده اختصاص یابد.

کد خبر 5412987

منبع: مهر

کلیدواژه: پارس جنوبی عسلویه صنعت نفت احمد محمدی زاده استاندار بوشهر استانداری بوشهر بوشهر مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد قزوین نیروهای بومی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل در کنار کلزا، سویا، کنجد و آفتابگردان از جمله محصولات خانواده دانه های روغنی هستند که در شمال استان به زیر کشت می روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد