Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز دوشنبه به نقل از احمد محمدی زاده در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه اعلام کرد: همه باید بدانند آنچه طی توافق هایی که با صنعت گاز و پتروشیمی انجام و منابعی که با عنوان مسئولیت اجتماعی کسب می‌شود باید برای عمران، آبادی و حل مسائل و مشکلات چهار شهرستان جنوبی سرمایه گذاری و هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: برای سرعت بخشی در اجرایی شدن مصوبه اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی، به تازگی با معاون منابع انسانی وزارت نفت  و رئیس شرکت نفت توافق شد تا این مهم محقق شود.

محمدی زاده گفت: همچنین روند ارتقا مدیریت نیروهای بومی در صنعت نفت باید سرعت بگیرد و شاهد حضور نیروهای بومی بیشتری در پست‌های مدیریتی پارس جنوبی باشیم.

وی تاکید کرد: استان بوشهر از صنعت‌گران، شرکت‌های دانش بنیان‌ و از کسانی که در حوزه علم و فناوری کار می‌کنند قاطع حمایت می‌کند و امیدواریم سال آینده این مجموعه ها بتوانند در تولید کالاهای مورد نیاز قدم‌های جدیدی برای رسیدن به خودکفایی بردارند.

سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه به عنوان سومین رویداد نمایشگاهی با همت پارک علم و فناوری استان بوشهر ۱۰ تا ۱۳ بهمن در عسلویه پایتخت انرژی  ایران برپا است.

برچسب‌ها عسلویه بوشهر مسئولیت اجتماعی احمد محمدی زاده نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه بوشهر مسئولیت اجتماعی عسلویه بوشهر مسئولیت اجتماعی احمد محمدی زاده نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد