Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:14:19 GMT

کی روش، قاتل سریالی تیم ملی مراکش

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۷۱۹۹

کی روش، قاتل سریالی تیم ملی مراکش

کارلوس کی روش باز هم توانست برابر تیم ملی مراکش به برتری برسد، او حالا تنها قاتل سریالی این سالهای مراکشی هاست.

 به گزارش "ورزش سه"، خرداد ماه سال ۹۷ بود که تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر تیم ملی مراکش به میدان رفت، دیداری که اولین بازی کارلوس کی روش و مردانش در مسابقات محسوب می شد و البته پرشانس ترین بازی برای کسب سه امتیاز، اتفاقی که در نهایت افتاد و ایرانی ها با چاشنی شانس موفق شدند در آن تنها سه امتیاز خود در روسیه را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 
هر چند در آن بازی مراکشی ها برتری بیشتری در زمین داشتند اما در نهایت این ایران بود که توانست به عنوان تیم برنده از زمین خارج شود به این ترتیب کارلوس کی‌روش و تیمش اولین ضربه را به تنه درخت امیدواری مراکشی ها زدند، ضربه ای کاری که انگیزه صعود از گروه را از اشرف حکیمی یارانش گرفت. سرمربی مراکشی ها در آن دیدار هروه رنارد فرانسوی بود که در دقیقه ۵+٩٠ قافیه را به مرد پرتغالی حاضر در فوتبال ایران باخت. اتفاقی که تقریبا سه سال و هفت ماه بعد برای مربی نامدار بوسنیایی، هوژیچ در جمع مراکشی ها افتاد با این تفاوت که کی روش، این بار مرد پرتغالی مصری ها محسوب می شد نه ایران. 


 
پس از ناامید کردن مراکشی ها از صعود از گروه خود در جام جهانی، حالا این تیم با شکست برابر تیم ملی مصر تحت مربیگری کارلوس کی روش از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی جام ملت های آفریقا ناامید شد تا دیگر این مربی را بتوان قاتل سریالی این سال های مراکشی ها دانست که راه حذف این تیم را به خوبی می داند، حالا میخواد در روسیه باشد و در دوئل با هروه رنارد و ارائه یک بازی بسته و استفاده از حملات معدود حملات یا در کامرون و در دوئل با هوژیچ و ارائه یک بازی هجومی با حملات متعدد.

 

کارلوس کی روش(سرمربی) مصر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی مصر کارلوس کی روش مراکشی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمد یوسفی عصر یکشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد فردی ۳۰ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی با پدر خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت قاتل که در منزلی خود را مخفی کرده بود را دستگیر کنند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6097557

دیگر خبرها

  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد